ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > wyszukiwanie > opis książki

MARKETING W SIECI


COLLIN S.

wydawnictwo: FELBERG , rok wydania 2002, wydanie I

cena netto: 34.00 Twoja cena  32,30 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Internet stanowi jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych wykorzystywanych w celu promocji marki, usługi czy produktu. Oferuje wiele nowych możliwości docierania do przyszłych i obecnych klientów, reagowania na zapytania mediów, prowadzenia badań rynku, poszukiwania nowych rynków eksportowych, organizowania grup fokusowych, zasięgania porad i konsultowania technik działania z innymi specjalistami od marketingu czy po prostu znalezienia dostawcy baloników na najbliższą kampanię promocyjną nowego produktu.

Możliwości są nieograniczone, trzeba jednak wiedzieć, co i w jaki sposób chce się osiągnąć. W swej przeglądowej książce Simon Collin podaje wszystkie najnowsze informacje, niezbędne do zrozumienia nowych narzędzi marketingu i posługiwania się nimi. Ostrzega przed czyhającymi w Internecie pułapkami i podkreśla zalety korzystania z Sieci. Publikacja ta stanowi niezbędny punkt wyjścia dla wszystkich, którzy planują rozpoczęcie działalności lub zaktualizowanie sposobu prowadzenia działań marketingowych.

W Marketingu w Sieci zamieszczonych jest wiele odniesień do użytecznych witryn WWW, a w kolejnych rozdziałach znajdują się omówienia i wyjaśnienia funkcjonowania w Sieci poszczególnych aspektów marketingu.

Simon Collin pisuje artykuły do prasy i jest ekspertem w dziedzinie działalności gospodarczej w Sieci. Nakładem wydawnictwa Wiley ukazały się także dwie inne książki jego autorstwa - Business-to-Business Bible i E-commerce.

191 stron

Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022