ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKA WIZJA I TWORZENIE MARKI


CHERNATONY L.

wydawnictwo: GWP , rok wydania 2003, wydanie I

cena netto: 50.00 Twoja cena  47,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka stanowi podstawowy wykład na temat zarządzania marką: przedstawia pojęcie marki, jej znaczenie dla firmy oraz proces budowania i wdrażania znaku towarowego. Została przystępnie napisana, co czyni ją zrozumiałą nawet dla osób niewtajemniczonych w tę tematykę. Przeznaczona dla menedżerów, doradców i trenerów oraz studentów kierunków społecznych i ekonomicznych.

Książka de Chernatony'ego w sposób systematyczny, przejrzysty i kompetentny pokazuje skomplikowany proces budowania marki. Ten proces odnosi się nie tylko do tworzenia jej obrazu w strategiach marketingowych. Odnosi się przede wszystkim do kształtowania komunikacyjnych relacji interpersonalnych wśród pracowników danej firmy, relacji opartych na wspólnych wartościach, a następnie do tworzenia takich relacji z marką. W ten sposób marka nabywa pewną osobowość w umysłach tak pracowników tej firmy, jak i ich klientów.
Z recenzji wydawniczej prof. Andrzeja Falkowskiego

Książka Leslie de Chernatony'ego jest podręcznikiem mającym zorientować czytelnika we współczesnym stanie wiedzy na temat samego pojęcia marki, determinant jej oceny oraz strategii budowania i podtrzymywania jej wartości. Podręcznik ten jest oparty nie tylko na rozważaniach teoretycznych, ale i na licznych opisach "przypadków z życia" - sukcesów i porażek różnych firm we wprowadzaniu na rynek poszczególnych marek i w utrzymywaniu na tym rynku silnej pozycji.
Z recenzji wydawniczej prof. Dariusza Dolińskiego


Leslie de Chernatony jest profesorem marketingu marki oraz Dyrektorem Ośrodka Badawczego Marketingu Marki w Szkole Biznesu przy Uniwersytecie Birmingham w Edgbaston. Obecnie gościnnie wykłada na Uniwersytecie Thammasat w Bangkoku oraz w Madryckiej Szkole Biznesu. Jest autorem licznych artykułów o zarządzaniu marką, publikowanych w prasie europejskiej i amerykańskiej.


Spis treści:

1. Od wizji marki do oceny marki

2. Skoordynowany punkt widzenia marki

3. Różne interpretacje "marki"

4. Strategiczny proces budowania marek zintegrowanych

5. Wykorzystanie procesu budowy marki

6. Znaczenie kultury organizacyjnej dla marki

7. Określenie celów marki

8. Audyt sfery marki

9. Syntetyzacja charakteru marki

258 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022