|
MARKETING W TEORII I PRAKTYCE
KOTRA K. PYSZ-RADZISZEWSKA A. wydawnictwo: WSB POZNAŃ , rok wydania 2004, wydanie II cena netto: 53.00 Twoja cena 50,35 zł + 5% vat - dodaj do koszyka
P odręcznik
przedstawiający zasady marketingowego sposobu podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie.
Lektura umożliwi Czytelnikowi nie tylko zdobycie potrzebnych wiadomości z zakresu
marketingu, lecz także podpowie rozwiązania konkretnych problemów, z którymi spotykają
się zarządzający przedsiębiorstwami. W dwóch częściach opracowania - teoretycznej i
praktycznej - doświadczeni wykładowcy i jednocześnie praktycy, przekazują swoją
wiedzę studentom wyższych uczelni i osobom zajmującym się marketingiem zawodowo, z
uwzględnieniem polskich realiów.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|