ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 53.00 50,35   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING W TEORII I PRAKTYCE


KOTRA K. PYSZ-RADZISZEWSKA A.

wydawnictwo: WSB POZNAŃ , rok wydania 2004, wydanie II

cena netto: 53.00 Twoja cena  50,35 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

P odręcznik przedstawiający zasady marketingowego sposobu podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie. Lektura umożliwi Czytelnikowi nie tylko zdobycie potrzebnych wiadomości z zakresu marketingu, lecz także podpowie rozwiązania konkretnych problemów, z którymi spotykają się zarządzający przedsiębiorstwami. W dwóch częściach opracowania - teoretycznej i praktycznej - doświadczeni wykładowcy i jednocześnie praktycy, przekazują swoją wiedzę studentom wyższych uczelni i osobom zajmującym się marketingiem zawodowo, z uwzględnieniem polskich realiów.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022