ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PRODUCT PLACEMENT. NIEKONWENCJONALNY SPOSÓB REKLAMY


CZARNECKI A

wydawnictwo: PWE , rok wydania 2003, wydanie I

cena netto: 23.00 Twoja cena  21,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Publikacja jest obecnie niedostępna


Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.

Książka Product placement. Niekonwencjonalny sposób promocji:

• wyjaśnia istotę i mechanizm oddziaływania product placement;

• wskazuj e uwarunkowania wykorzystania product placement;

• opisuje nośniki tego sposobu promowania produktów (marek);

• przedstawia organizację i skuteczność product placement.

190 STRON

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022