Marketing dla małych i
średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla
małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie,
tak by odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele wiele rad i wskazówek na temat
tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do
siebie klientów.
Książka jest napisana
przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej
skomplikowanych zagadnień.
Bratumiła Pawłowska
jest pracownikiem wydawnictwa BL Info Polska i zajmuje się tłumaczeniem oraz pisaniem
poradników. Pracuje także jako specjalista public relations w jednej z gdańskich
fundacji kulturalnych.
Björn Lundén jest
założycielem szwedzkiego wydawnictwa Björn Lundén Information AB oraz właścicielem
BL Info Polska Sp. z o.o. Napisał wiele książek na temat zarządzania i
przedsiębiorczości. Jest często zapraszany z odczytami na kursy i konferencje
poświęcone rozwojowi przedsiębiorczości.
Wybrane zagadnienia
Co to jest marketing i
reklama?
Strategie marketingowe
Dobre reklamy i ogłoszenia
reklamowe
Szata graficzna i typografia
Reklama bezpośrednia
Internet i marketing
Kultura, profil i image
firmy
Telemarketing
Targi
Skuteczne public relations
Jak wybrać dobrą agencję
reklamową?
Plan marketingowy
Marketing wewnętrzny
Troska o klienta
Badania marketingowe
Przepisy prawne
Zasady podatkowe
215 stron