ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 47.00 44,65   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING DLA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW


B.PAWŁOWSKA B.LUNDEN

wydawnictwo: BL INFO POLSKA , rok wydania 2004, wydanie I

cena netto: 47.00 Twoja cena  44,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak by odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów.

Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień.


Bratumiła Pawłowska jest pracownikiem wydawnictwa BL Info Polska i zajmuje się tłumaczeniem oraz pisaniem poradników. Pracuje także jako specjalista public relations w jednej z gdańskich fundacji kulturalnych.

Björn Lundén jest założycielem szwedzkiego wydawnictwa Björn Lundén Information AB oraz właścicielem BL Info Polska Sp. z o.o. Napisał wiele książek na temat zarządzania i przedsiębiorczości. Jest często zapraszany z odczytami na kursy i konferencje poświęcone rozwojowi przedsiębiorczości.


Wybrane zagadnienia

Co to jest marketing i reklama?

Strategie marketingowe

Dobre reklamy i ogłoszenia reklamowe

Szata graficzna i typografia

Reklama bezpośrednia

Internet i marketing

Kultura, profil i image firmy

Telemarketing

Targi

Skuteczne public relations

Jak wybrać dobrą agencję reklamową?

Plan marketingowy

Marketing wewnętrzny

Troska o klienta

Badania marketingowe

Przepisy prawne

Zasady podatkowe

215 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022