ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING I ZARZĄDZANIE PRACE NAUKOWE INSTYTUTU ZARZĄDZANIA UMCS


RED. SOBCZYK G.

wydawnictwo: UMCS , rok wydania 2004, wydanie I

cena netto: 26.00 Twoja cena  24,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

ARTYKUŁY

BARBARA BRYLSKA

Rola marki w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku

The role of brand in creating competitive predominance by a firm on the market

GENOWEFA SOBCZYK

Konkurencyjność przedsiębiorstw sektora żywnościowego kształtowana w oparciu o produkt

Competitiveness of food industry companies created on the basis of the product

PRZEMYSŁAW ŁUKASIK

Atmosfera miejsca zakupu jako determinanta zachowań nabywców

Atmospheric design determining shopping behavior

RADOSŁAW MĄCIK

Uzyskiwane i oczekiwane korzyści z zaangażowania przedsiębiorstwa w e-commerce - wyniki badań

The achieved and expected advantage resulting from the company's involvement in e-commerce - results of research

MARCIN LIPOWSKI

Internet jako kanal dystrybucji usług bankowych

The Internet as the channel of bank services distribution

BARBARA JANCZEWSKA

Narzędzia promocji stosowane przez podmioty na rynku dóbr i usiug przemysłowych

Promotion tools used by subjects on the market of goods and industry services

ROBERT FURTAK

Negatywne doświadczenia młodych konsumentów w czasie kontaktów z firmami usługowymi

Negative experience of young clients during service encounters

JANUSZ NARKIEWICZ

Wpływ polityki bilansowej na "kreowanie" obrazu przedsiębiorstw w sprawozdaniach finansowych

The influence of balance policy on the "creation" of the enterprise image in finance reporting

HENRYK ZAGÓRSKI

Podstawowe sposoby oceny jakości portfela kredytowego systemów kredytowania sprzedaży ratalnej

Basie methods of estimating the quality of credit portfolios of the instalment sale credit systems

SPRAWOZDANIA

JANUSZ NARKIEWICZ

Sprawozdanie z konferencji naukowej "Przedsiębiorstwo i jego otoczenie w warunkach integracji europejskiej"

ROBERT FURTAK

Sprawozdanie z konferencji pt. "Innowacje w marketingu. Młodzi o Marketingu II"

RADOSŁAW MĄCIK

Sprawozdanie z seminarium "Internet w marketingu"

120 STRON

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022