ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

RYNEK I NOWY MARKETING


BRONAKOWSKI H.

wydawnictwo: WSF I Z BIAŁYSTOK , rok wydania 2005, wydanie III

cena netto: 46.00 Twoja cena  43,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka ta jest nowym, zaktualizowanym i poszerzonym wydaniem Rynku i nowego marketingu z 1999 r. Zaprezentowano w niej podstawowe zagadnienia rynku i nowego marketingu dóbr konsumpcyjnych przełomu XX i XXI wieku. W istocie swej jest to koncepcja bardzo dynamicznego marketingu dóbr konsumpcyjnych. Uwzględnia warunki organizowania i rozwoju biznesu produktów i usług konsumpcyjnych, w tym biznesu rodzinnego w warunkach gospodarki elektronicznej, cywilizacji ekorozwoju w Polsce i na obszarach ekologicznych (Zielone Płuca Polski).

W treści książki wykorzystano kilkunastoletnie studia literaturowe, raporty z badań własnych, obserwację uczestniczącą, sugestie i propozycje studentów, w tym słuchaczy seminariów licencjackich i magisterskich.

Książka jest adresowana do:

- studentów studiów dziennych, zaocznych kierunków ekonomicznych, zarządzania i marketingu,

- słuchaczy studiów podyplomowych, kursów i szkoleń z zakresu zarządzania i marketingu,

- nauczycieli przedmiotów ekonomicznych (podstawy przedsiębiorczości),

- menedżerów, praktyków gospodarczych.

278 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022