Książka ta jest nowym,
zaktualizowanym i poszerzonym wydaniem Rynku i nowego marketingu z 1999 r.
Zaprezentowano w niej podstawowe zagadnienia rynku i nowego marketingu dóbr
konsumpcyjnych przełomu XX i XXI wieku. W istocie swej jest to koncepcja bardzo
dynamicznego marketingu dóbr konsumpcyjnych. Uwzględnia warunki organizowania i rozwoju
biznesu produktów i usług konsumpcyjnych, w tym biznesu rodzinnego w warunkach
gospodarki elektronicznej, cywilizacji ekorozwoju w Polsce i na obszarach ekologicznych
(Zielone Płuca Polski).
W treści książki
wykorzystano kilkunastoletnie studia literaturowe, raporty z badań własnych, obserwację
uczestniczącą, sugestie i propozycje studentów, w tym słuchaczy seminariów
licencjackich i magisterskich.
Książka jest adresowana
do:
- studentów studiów
dziennych, zaocznych kierunków ekonomicznych, zarządzania i marketingu,
- słuchaczy studiów
podyplomowych, kursów i szkoleń z zakresu zarządzania i marketingu,
- nauczycieli przedmiotów
ekonomicznych (podstawy przedsiębiorczości),
- menedżerów, praktyków
gospodarczych.
278 stron