Sama obecno¶æ to nie
wszystko. Firmy wci±¿ w zbyt ma³ym stopniu wykorzystuj± targi w celu pozyskania nowych
klientów i wype³nienia ksiêgi zamówieñ.
Przyczyn± tego jest
najczê¶ciej niedostateczne przygotowanie i niewystarczaj±co przeszkolony personel.
Autor udziela jasnych i
pogl±dowych rad:
- jak wyznaczyæ
realistyczne cele dla targów,
- w jaki sposób
organizowaæ i planowaæ swój pobyt na targach,
- jak profesjonalnie
komunikowaæ siê z potencjalnymi klientami,
- w jaki sposób skutecznie
radziæ sobie z sytuacjami krytycznymi na stoisku targowym,
- jakie dzia³ania podj±æ
na targach, by zapewniæ sobie dobre rezultaty.
Tylko wyst±pienie z
konkretn± strategi± daje szanse odniesienia sukcesu i przyczynia siê do podniesienia
wska¼nika zwrotu zainwestowanego kapita³u, ROI (return of investment).
Dirk Kreuter, trener
sprzeda¿y ze specjalizacj± pozyskiwania nowych klientów podczas targów, mówi w swojej
ksi±¿ce wyra¼nie: tylko dobrze przygotowane i ukierunkowane na cel wyst±pienie na
targach ma sens.
Ksi±¿ka mo¿e s³u¿yæ
doskonale dziêki umieszczonym w niej listom kontrolnym jako poradnik do ci±g³ego
u¿ytku w praktyce targowej.
157 stron