ksiazki24h.pl
wprowad¼ w³asne kryteria wyszukiwania ksi±¿ek: (jak szukaæ?)
Twój koszyk:   1 egz. / 36.00 34,20   zamówienie wysy³kowe >>>
Strona g³ówna > opis ksi±¿ki

TARGOWE TECHNIKI SPRZEDA¯Y PIÊÆ KROKÓW DO POZYSKANIA NOWYCH KLIENTÓW


KREUTER D.

wydawnictwo: HDT CONSULTING , rok wydania 2004, wydanie I

cena netto: 36.00 Twoja cena  34,20 z³ + 5% vat - dodaj do koszyka

Sama obecno¶æ to nie wszystko. Firmy wci±¿ w zbyt ma³ym stopniu wykorzystuj± targi w celu pozyskania nowych klientów i wype³nienia ksiêgi zamówieñ.

Przyczyn± tego jest najczê¶ciej niedostateczne przygotowanie i niewystarczaj±co przeszkolony personel.

Autor udziela jasnych i pogl±dowych rad:

- jak wyznaczyæ realistyczne cele dla targów,

- w jaki sposób organizowaæ i planowaæ swój pobyt na targach,

- jak profesjonalnie komunikowaæ siê z potencjalnymi klientami,

- w jaki sposób skutecznie radziæ sobie z sytuacjami krytycznymi na stoisku targowym,

- jakie dzia³ania podj±æ na targach, by zapewniæ sobie dobre rezultaty.

Tylko wyst±pienie z konkretn± strategi± daje szanse odniesienia sukcesu i przyczynia siê do podniesienia wska¼nika zwrotu zainwestowanego kapita³u, ROI (return of investment).

Dirk Kreuter, trener sprzeda¿y ze specjalizacj± pozyskiwania nowych klientów podczas targów, mówi w swojej ksi±¿ce wyra¼nie: tylko dobrze przygotowane i ukierunkowane na cel wyst±pienie na targach ma sens.

Ksi±¿ka mo¿e s³u¿yæ doskonale dziêki umieszczonym w niej listom kontrolnym jako poradnik do ci±g³ego u¿ytku w praktyce targowej.

157 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytu³ polskojêzyczny lub anglojêzyczny jest aktualnie na pó³ce ksiêgarni.

 
Wszelkie prawa zastrze¿one PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022