ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 57.00 54,15   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING SZKÓŁ WYŻSZYCH


RED. NOWACZYK G. KOLASIŃSKI M.

wydawnictwo: WSB POZNAŃ , rok wydania 2004, wydanie I

cena netto: 57.00 Twoja cena  54,15 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Potrzeba stosowania marketingu w polskich szkołach wyższych zrodziła się wraz z powstaniem i rozwojem rynku usług edukacyjnych na początku lat 90. XX w. Marketing uczelni odnosi się do rynkowych zachowań szkól wyższych i opiera się na założeniu, że podobnie jak i inne organizacje przyjmują one aktywną postawę wobec otoczenia, kształtując relacje z uczestnikami rynku.

Marketing szkół wyższych jest pracą zbiorową grona autorów, którzy podjęli wspólną ideę określenia podstaw i zakresu stosowania marketingu w polskich uczelniach. Wśród autorów znajdują się m.in. wybitni profesorowie marketingu, znawcy rynku edukacyjnego, a także młodzi adepci dziedziny marketingu. Autorzy reprezentują uczelnie państwowe i prywatne. W publikacji próbują znaleźć odpowiedzi na pytania związane nie tylko z samą filozofią myślenia kategoriami marketingowymi w szkole wyższej, ale również stosowanymi tam narzędziami marketingowymi.

Książka adresowana jest do Czytelników, którzy z ciekawość, zawodowego obowiązku łub konieczności stanęli m.in, przed takimi problemami:

- czy usługa edukacyjna jest produktem, a student klientem na rynku?

- w jaki sposób pogodzić cele społeczne, którym ma służyć uczelnia z jej celami rynkowymi?

- zzy wykształcenie absolwentów może być elementem przewagi konkurencyjnej uczelni?

- więcej reklamy czy public relations? Jakie zadania spełnia promocja uczelni - rekrutowanie kandydatów czy budowanie wizerunku?

- czy można pogodzić prosprzedażowe działania marketingowe z postulatem wysokiej jakości nauczania?

- w jaki sposób regulacyjna rola państwa wpływa na stosowanie marketingu w uczelniach?

- wykładowca a student: mistrz - uczeń, wyrocznia czy przyjaciel?

- czy koncepcja kształcenia ustawicznego zredukuje negatywne skutki działania czynników demograficznych?

375 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022