ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

POMIAR RENTOWNOŚCI INWESTYCJI MARKETINGOWYCH


LENSKOLD J.

wydawnictwo: OE , rok wydania 2004, wydanie I

cena netto: 75.50 Twoja cena  71,73 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Choć zwrot z inwestycji marketingowych jest dziś jednym z najważniejszych wskaźników umożliwiających określenie, jak efektywnie firma wykorzystuje swoje zasoby, niewiele organizacji potrafi mądrze zarządzać swoim budżetem marketingowym. Ta książka uczy, jak wykorzystać pomiar zwrotu z inwestycji marketingowych do oceny słuszności strategicznych decyzji marketingowych oraz jak maksymalizować zysk z każdej złotówki zainwestowanej w programy marketingowe. Opisano w niej sprawdzone sposoby dokładnego pomiaru rentowności inwestycji w różne kampanie marketingowe oraz wskazano możliwości wykorzystania wyników tych pomiarów do polepszenia wyników finansowych całej organizacji.

Omówiono w niej również:

- zarządzanie rentownością klientów,

- wyznaczanie progu zwrotu z inwestycji marketingowych,

- standaryzowanie formuły zwrotu z inwestycji marketingowych,

- strategie ścieżki klienta (Customer PathingTM),

- pomiar rentowności marketingu masowego,

- zarządzanie opłacalnością kampanii marketingowych,

- strategie inwestycji marketingowych dla różnych segmentów populacji klientów,

- zarządzanie portfelem inwestycji marketingowych.

Zwrot z inwestycji marketingowych to bardzo użyteczny wskaźnik, który można modyfikować i stosować na wiele sposobów w różnych branżach. Właściwie użyty umożliwia porównywanie tak różnorodnych możliwości inwestycyjnych, jak rozdawanie upominków reklamowych, kampania marketingu bezpośredniego czy zakup systemu zarządzania relacjami z klientami. Książka zainteresuje specjalistów ds. marketingu, zarządzających finansami i analityków, którzy dążą do jak najlepszego wykorzystania posiadanych funduszy marketingowych.

268 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022