ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETINGOWE BADANIA BEZPOŚREDNIE - ZASTOSOWANIA


MILIC-CZERNIAK R.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2005, wydanie I

cena netto: 48.00 Twoja cena  45,60 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Celem książki jest zapoznanie menedżerów, studentów, ankieterów i kierowników projektów badań bezpośrednich z:

- podstawową wiedzą o wybranych metodach i technikach badań bezpośrednich,

- przykładami zastosowań wybranych metod i technik badań bezpośrednich,

- procedurami badań przedstawionymi na konkretnych przykładach (m. in. metodami doboru próby, organizacji badań, także prowadzonych w terenie),

- zakresem zastosowania, zaletami i wadami poszczególnych metod i technik badawczych,

- możliwym zakresem analiz, interpretacji i prezentacji badań.

Autorzy pracy pokazują, jak przeprowadzić prawidłowo z metodologicznego punktu widzenia badanie bezpośrednie oraz jak je właściwie zinterpretować w aspekcie merytorycznym, a następnie wykorzystać w podejmowaniu decyzji. Książkę kierujemy do szerokiego grona odbiorców - głównie do studentów szkół wyższych różnych typów, uczestników seminariów magisterskich i doktoranckich oraz do pracowników naukowych. Powinna ona zainteresować także menedżerów, praktyków zajmujących się badaniami marketingowymi, jak również osoby przygotowujące kampanie reklamowe.

220 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022