ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING POLITYCZNY. PERSPEKTYWA PSYCHOLOGICZNA


CWALINA W. FALKOWSKI A.

wydawnictwo: GWP , rok wydania 2005, wydanie I

cena netto: 90.00 Twoja cena  85,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Praca obejmuje cały obszar zagadnień tradycyjnie wiązanych z marketingiem politycznym. Autorzy zajmują się: modelami marketingu politycznego, zagadnieniami segmentacji rynku wyborczego, pozycjonowaniem kandydatów i ugrupowań politycznych, rolą mediów w kontekście kampanii politycznej i reklamy politycznej, problematyką debat wyborczych i wieloma innymi zajmującymi tematami z tego obszaru wiedzy.

Po książkę tę powinni sięgnąć wszyscy, którzy planują aktywnie uczestniczyć w przyszłych wyborach. Polecamy lekturę osobom chcącym zaistnieć w polityce, a także tym, które chcą im pomóc w osiągnięciu tego celu.

"Książka Wojciecha Cwaliny i Andrzeja Falkowskiego jest naprawdę znakomita. Prezentuje szerokie i wieloaspektowe spojrzenie na zagadnienie marketingu politycznego. Autorzy odwoływali się do licznych badań własnych, prowadzonych w ostatniej dekadzie. Tekst jest więc silnie osadzony w naszej rodzimej rzeczywistości społeczno-politycznej, ale odwołuje się też do realiów zachodnich. Dzięki niemu dowiemy się zatem nie tylko, dlaczego wybory wygrał Bush, ale jakie są powody popularności Leppera."
(z recenzji wydawniczej prof. Dariusza Dolińskiego)

670 stron, twarda lakierowana oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022