Praca obejmuje cały obszar
zagadnień tradycyjnie wiązanych z marketingiem politycznym. Autorzy zajmują się:
modelami marketingu politycznego, zagadnieniami segmentacji rynku wyborczego,
pozycjonowaniem kandydatów i ugrupowań politycznych, rolą mediów w kontekście
kampanii politycznej i reklamy politycznej, problematyką debat wyborczych i wieloma
innymi zajmującymi tematami z tego obszaru wiedzy.
Po książkę tę powinni
sięgnąć wszyscy, którzy planują aktywnie uczestniczyć w przyszłych wyborach.
Polecamy lekturę osobom chcącym zaistnieć w polityce, a także tym, które chcą im pomóc
w osiągnięciu tego celu.
"Książka Wojciecha
Cwaliny i Andrzeja Falkowskiego jest naprawdę znakomita. Prezentuje szerokie i
wieloaspektowe spojrzenie na zagadnienie marketingu politycznego. Autorzy odwoływali się
do licznych badań własnych, prowadzonych w ostatniej dekadzie. Tekst jest więc silnie
osadzony w naszej rodzimej rzeczywistości społeczno-politycznej, ale odwołuje się też
do realiów zachodnich. Dzięki niemu dowiemy się zatem nie tylko, dlaczego wybory
wygrał Bush, ale jakie są powody popularności Leppera."
(z recenzji wydawniczej prof. Dariusza Dolińskiego)
670 stron, twarda lakierowana oprawa