ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

FIOLETOWA KROWA. ZMIEŃ SIĘ I BĄDŹ ROZPOZNAWALNY (TWARDA OPRAWA)


GODIN S.

wydawnictwo: HELION - ONE PRESS , rok wydania 2005, wydanie I

cena netto: 32.00 Twoja cena  30,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Publikacja jest aktualnie niedostępna


Zaoferuj zwykły, dobry produkt, a większość ludzi go nie kupi: nie będą go potrzebować albo zabraknie im czasu bądź pieniędzy. Klienci mają wygórowane oczekiwania. Są zbyt zajęci, aby testować nowości. Coraz częściej ignorują przekaz marketingowy i coraz rzadziej polecają produkty i usługi znajomym. Tradycyjna reklama już nie skutkuje, a rynek masowy jest zalany towarami. Stworzyliśmy świat, w którym większość produktów znika w tłumie. Dlatego musisz stworzyć coś niezwykłego. Coś, o czym warto mówić. Coś, czego nie sposób przeoczyć. Coś wyjątkowego. Ciekawego. To właśnie... Fioletowa Krowa.

Dowiedz się, dlaczego firmy takie jak Apple, Nokia, Yahoo!, Bloomberg, IKEA, Amazon.com, Google, HBO czy Ducati rozwijają się w błyskawicznym tempie, pozostawiając w tyle znane i tradycyjnie silne marki? Znajdź w swojej branży jakiś kruczek, którego nikt jeszcze nie odkrył. Skoncentruj marketing na najważniejszych klientach i docieraj do nowych, atrakcyjnych nisz rynkowych. Wraz z autorem tej książki spójrz prawdzie w oczy: lista marketingowych "P", z której korzystano przez dekady, już nie wystarcza. Prawdziwy sukces rynkowy odniosą tylko produkty fenomenalne, przewrotne i fascynujące. I nie chodzi bynajmniej o marketingową broszkę, którą w ostatniej chwili można przypiąć do produktu lub usługi.

Fioletowa Krowa to cecha wrodzona - albo jest albo jej nie ma. W książce znajdziesz przykłady, wskazówki i informacje, z pomocą których łatwiej będzie Ci wyhodować Fioletową Krowę:

- ABC niezwykłego produktu,

- krzywa rozpowszechniania nowej idei,

- krótka historia reklamy,

- problem nieskutecznej reklamy masowej,

- tajemnice sukcesu niezwykłych firm i produktów.

Ta książka to manifest skierowany do marketerów, którzy chcą kreować produkty i usługi warte wprowadzenia na rynek.

Seth Godin jest autorem światowych bestsellerów, takich jak Permission Marketing, Unleashing the Ideavirus oraz Survival Is Not Enough. Założył kilka świetnie prosperujących firm. Jest uznanym wykładowcą, a także współredaktorem czasopisma Fast Company.

119 stron, twarda oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022