Zastosuj starożytne chińskie strategie w marketingu
Przeanalizuj swoją sytuację i zaplanuj taktykę
Zajmij odpowiednią pozycję, budując silną markę
Zastosuj odpowiednią strategię podczas kampanii marketingowej
"Sztuka wojny" generała Sun Tzu to jedna z najbardziej znaczących
książek traktujących o strategii walki. Nauki Sun Tzu wykorzystywali dowódcy
armii oraz wybitni stratedzy. Jednak treści zawarte w tym dziele są tak uniwersalne, że
można wykorzystać je nie tylko w walce. Traktaty Sun Tzu poznają menedżerowie,
właściciele firm i doradcy. Wykorzystanie ich w marketingu również może przynieść
zaskakujące rezultaty. Ponadczasowe strategie można zastosować podczas analizowania
pozycji firmy, budowania marki, tworzenia kampanii marketingowych i wprowadzania ich w
życie.
"Sztuka wojny. Sztuka marketingu" to adaptacja nauk generała Sun Tzu
do realiów współczesnego marketingu. Czytając ją, przekonasz się, jak
strategie stworzone z myślą o prowadzeniu wojny mogą przydać się podczas podbijania
rynku. Opisane w książce techniki może wykorzystać każdy specjalista od marketingu.
Nie znajdziesz tu oklepanych porad dotyczących drukowania folderów i publikowania reklam
w prasie. Przeczytasz natomiast o rozwiązaniach taktycznych sprawdzonych w tysiącach
bitew, planowaniu strategii, wykorzystywaniu swoich mocnych stron, prowadzeniu negocjacji
i stosowaniu podstępów.
Analiza sytuacji i wybór rynku docelowego
Planowanie kampanii marketingowej
Pokonywanie przeszkód
Wejście na rynek
Adaptacja do realiów rynku
Wdrażanie strategii marketingowej
Sztuka badania rynku
Poznaj nowe, wyjątkowe metody wygrywania bitew o pozycję rynkową.
Spis treści
Wprowadzenie
Wstęp
1. Analizowanie sytuacji
Analizowanie rynku
2. Rozpoczęcie wojny
Wybór rynku docelowego
3. Planowanie ataku
Przygotowywanie kampanii
4. Zajmowanie pozycji
Budowanie marki
5. Nabieranie impetu
Przebojowość
6. Słabość i siła
Potrzeby i ich zaspokajanie
7. Konflikt zbrojny
Kontakt z rynkiem
8. Dostosowywanie
Dostosowywanie się do rynku
9. Zbrojny marsz
Kampania marketingowa
10. Pozycje wyjściowe
Sytuacje na rynku
11. Rodzaje terenu
Etapy kampanii
12. Atakowanie ogniem
Wykorzystywanie pragnień rynku
13. Wykorzystanie szpiegów
Korzystanie z badań rynku
Tytuł oryginału: Sun Tzu's The Art of War Plus The Art of Marketing
192 strony, format: A5, twarda oprawa