ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

SZTUKA WOJNY. SZTUKA MARKETINGU.ZASTOSUJ STAROŻYTNE CHIŃSKIE STRATEGIE


TZU S. GAGLIARDI G.

wydawnictwo: HELION , rok wydania 2005, wydanie I

cena netto: 37.60 Twoja cena  35,72 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zastosuj starożytne chińskie strategie w marketingu

Przeanalizuj swoją sytuację i zaplanuj taktykę

Zajmij odpowiednią pozycję, budując silną markę

Zastosuj odpowiednią strategię podczas kampanii marketingowej

"Sztuka wojny" generała Sun Tzu to jedna z najbardziej znaczących książek traktujących o strategii walki. Nauki Sun Tzu wykorzystywali dowódcy armii oraz wybitni stratedzy. Jednak treści zawarte w tym dziele są tak uniwersalne, że można wykorzystać je nie tylko w walce. Traktaty Sun Tzu poznają menedżerowie, właściciele firm i doradcy. Wykorzystanie ich w marketingu również może przynieść zaskakujące rezultaty. Ponadczasowe strategie można zastosować podczas analizowania pozycji firmy, budowania marki, tworzenia kampanii marketingowych i wprowadzania ich w życie.

"Sztuka wojny. Sztuka marketingu" to adaptacja nauk generała Sun Tzu do realiów współczesnego marketingu. Czytając ją, przekonasz się, jak strategie stworzone z myślą o prowadzeniu wojny mogą przydać się podczas podbijania rynku. Opisane w książce techniki może wykorzystać każdy specjalista od marketingu. Nie znajdziesz tu oklepanych porad dotyczących drukowania folderów i publikowania reklam w prasie. Przeczytasz natomiast o rozwiązaniach taktycznych sprawdzonych w tysiącach bitew, planowaniu strategii, wykorzystywaniu swoich mocnych stron, prowadzeniu negocjacji i stosowaniu podstępów.

Analiza sytuacji i wybór rynku docelowego

Planowanie kampanii marketingowej

Pokonywanie przeszkód

Wejście na rynek

Adaptacja do realiów rynku

Wdrażanie strategii marketingowej

Sztuka badania rynku

Poznaj nowe, wyjątkowe metody wygrywania bitew o pozycję rynkową.


Spis treści

Wprowadzenie

Wstęp

1. Analizowanie sytuacji

Analizowanie rynku

2. Rozpoczęcie wojny

Wybór rynku docelowego

3. Planowanie ataku

Przygotowywanie kampanii

4. Zajmowanie pozycji

Budowanie marki

5. Nabieranie impetu

Przebojowość

6. Słabość i siła

Potrzeby i ich zaspokajanie

7. Konflikt zbrojny

Kontakt z rynkiem

8. Dostosowywanie

Dostosowywanie się do rynku

9. Zbrojny marsz

Kampania marketingowa

10. Pozycje wyjściowe

Sytuacje na rynku

11. Rodzaje terenu

Etapy kampanii

12. Atakowanie ogniem

Wykorzystywanie pragnień rynku

13. Wykorzystanie szpiegów

Korzystanie z badań rynku

Tytuł oryginału: Sun Tzu's The Art of War Plus The Art of Marketing

192 strony, format: A5, twarda oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- SZTUKA WOJNY. SZTUKA ZARZĄDZANIA.
TZU S. GAGLIARDI G.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022