Poznaj tajniki skutecznej reklamy
Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Czy jednak możemy tak powiedzieć o
każdej reklamie? Ile reklam staje się tematem żartów, parodii, krytyki a nawet
skandali? Ile z nich skutecznie odstrasza potencjalnych klientów zamiast ich zachęcić?
Stworzenie oryginalnej kampanii reklamowej, której efektem będzie zainteresowanie
produktem, usługą lub firmą, jest sporym wyzwaniem nie tylko dla agencji reklamowej,
ale również dla osoby koordynującej ten proces z ramienia zleceniodawcy. Wybór
odpowiedniej grupy docelowej oraz mediów wykorzystywanych przy promocji to kluczowe
elementy skutecznej kampanii reklamowej.
Książka "Strategia reklamy marki, produktów i usług" opisuje
szczegółowo wszystkie zagadnienia związane z kampaniami reklamowymi. Czytając ją
dowiesz się, jakie miejsce w działaniach marketingowych zajmuje reklama oraz jak wpływa
na postrzeganie firmy i jej produktów. Poznasz różne rodzaje przekazu reklamowego i
nauczysz się dobierać odpowiednią formę reklamy do promowanych towarów lub usług. W
książce znajdziesz również praktyczne porady dotyczące przygotowywania schematu
identyfikacji wizualnej firmy i materiałów promocyjnych oraz planowania skutecznych
kampanii reklamowych z wykorzystaniem różnych mediów.
- Modele i funkcje reklamy
- Określenie potrzeb klienta
- Slogany reklamowe i reklama wizualna
- Identyfikacja wizualna firmy -- logotyp, liternictwo i kolorystyka
- Projektowanie reklam prasowych
- Reklama internetowa i multimedialna
- Kampanie reklamowe w radiu i telewizji
- Reklama zewnętrzna
- Projektowanie kompleksowych kampanii reklamowych
Spis treści
1. Miejsce reklamy w działaniach marketingowych firmy
- 1.1. Dlaczego reklama?
- 1.2. Podejmowanie decyzji przez klienta. Wpływ reklamy
2. Kreatywna i efektywna reklama
- 2.1. Komunikacja słowem
- 2.2. Tworzenie reklam obrazem
- 2.3. Identyfikacja wizualna firmy i jej rola w reklamie
3. Warsztat reklamy, czyli co i jak zrobić
- 3.1. Jak wykonać identyfikację wizualną firmy?
- 3.2. Reklama prasowa, której nie przeoczysz
- 3.3. Internet, czyli jak się zareklamować?
- 3.4. Reklama radiowa i telewizyjna
- 3.5. Reklama zewnętrzna
4. Planowanie, wykonanie i badanie końcowego efektu reklam
- 4.1. Kampania reklamowa firmy
- 4.2. Kampania reklamowa w Internecie
A Zalety i wady różnych form reklam
B Identyfikacja wizualna firmy Seven Heaven
C Spis rysunków i tabel
D Bibliografia
Skorowidz
171 stron, A5, miękka okładka