ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 34.00 32,30   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

STRATEGIA REKLAMY MARKI, PRODUKTÓW I USŁUG.


DEJNAKA A.

wydawnictwo: HELION - ONE PRESS , rok wydania 2006, wydanie I

cena netto: 34.00 Twoja cena  32,30 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Poznaj tajniki skutecznej reklamy

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Czy jednak możemy tak powiedzieć o każdej reklamie? Ile reklam staje się tematem żartów, parodii, krytyki a nawet skandali? Ile z nich skutecznie odstrasza potencjalnych klientów zamiast ich zachęcić? Stworzenie oryginalnej kampanii reklamowej, której efektem będzie zainteresowanie produktem, usługą lub firmą, jest sporym wyzwaniem nie tylko dla agencji reklamowej, ale również dla osoby koordynującej ten proces z ramienia zleceniodawcy. Wybór odpowiedniej grupy docelowej oraz mediów wykorzystywanych przy promocji to kluczowe elementy skutecznej kampanii reklamowej.

Książka "Strategia reklamy marki, produktów i usług" opisuje szczegółowo wszystkie zagadnienia związane z kampaniami reklamowymi. Czytając ją dowiesz się, jakie miejsce w działaniach marketingowych zajmuje reklama oraz jak wpływa na postrzeganie firmy i jej produktów. Poznasz różne rodzaje przekazu reklamowego i nauczysz się dobierać odpowiednią formę reklamy do promowanych towarów lub usług. W książce znajdziesz również praktyczne porady dotyczące przygotowywania schematu identyfikacji wizualnej firmy i materiałów promocyjnych oraz planowania skutecznych kampanii reklamowych z wykorzystaniem różnych mediów.

  • Modele i funkcje reklamy
  • Określenie potrzeb klienta
  • Slogany reklamowe i reklama wizualna
  • Identyfikacja wizualna firmy -- logotyp, liternictwo i kolorystyka
  • Projektowanie reklam prasowych
  • Reklama internetowa i multimedialna
  • Kampanie reklamowe w radiu i telewizji
  • Reklama zewnętrzna
  • Projektowanie kompleksowych kampanii reklamowych

Spis treści

1. Miejsce reklamy w działaniach marketingowych firmy

  • 1.1. Dlaczego reklama?
  • 1.2. Podejmowanie decyzji przez klienta. Wpływ reklamy

2. Kreatywna i efektywna reklama

  • 2.1. Komunikacja słowem
  • 2.2. Tworzenie reklam obrazem
  • 2.3. Identyfikacja wizualna firmy i jej rola w reklamie

3. Warsztat reklamy, czyli co i jak zrobić

  • 3.1. Jak wykonać identyfikację wizualną firmy?
  • 3.2. Reklama prasowa, której nie przeoczysz
  • 3.3. Internet, czyli jak się zareklamować?
  • 3.4. Reklama radiowa i telewizyjna
  • 3.5. Reklama zewnętrzna

4. Planowanie, wykonanie i badanie końcowego efektu reklam

  • 4.1. Kampania reklamowa firmy
  • 4.2. Kampania reklamowa w Internecie

A Zalety i wady różnych form reklam

B Identyfikacja wizualna firmy Seven Heaven

C Spis rysunków i tabel

D Bibliografia

Skorowidz

171 stron, A5, miękka okładka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022