ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 35.00 33,25   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > wyszukiwanie > opis książki

MARKETING INTERNETOWY


FRĄCKIEWICZ E.

wydawnictwo: PWN , rok wydania 2006, wydanie I

cena netto: 35.00 Twoja cena  33,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Podręcznik akademicki do przedmiotów związanych z e-marketingiem i e-biznesem, kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku zarządzanie i marketing, stanowiący również znakomity poradnik dla praktyków.

Dodatkowymi walorami podręcznika są pytania i literatura zalecana do każdego rozdziału oraz słowniczek terminów, bibliografia i indeks rzeczowy zamieszczone na końcu książki.

Autorka przedstawia w nim możliwości wykorzystania Internetu w praktycznych działaniach marketingowych. Koncentruje się głównie na takich zagadnieniach, jak:

- promocja w sieci,

- uwarunkowania handlu elektronicznego,

- organizacja i zakres badań marketingowych typu on line,

- specyfika wykorzystania Internetu w różnych firmach,

- strategie marketingowe,

- podstawowe błędy w wykorzystaniu Internetu,

- etyczne i prawne aspekty prowadzenia biznesu w sieci.

Do podręcznika dołączona jest płyta CD z prezentacją do wykładów - (koszt płyty: 4,50 zł z VAT; sprzedaż wyłącznie w komplecie z książką).

Prezentacje do wykładów, sporządzone w programie PowerPoint, ilustrujące w atrakcyjnej, multimedialnej formie najważniejsze zagadnienia, przykłady stron internetowych oraz dane statystyczne do każdego rozdziału podręcznika.

Pytania i zadania do rozwiązania dla studentów.


Dr Ewa Frąckiewicz jest adiunktem w Katedrze Marketingu na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego, stypendystką rządów francuskiego i kanadyjskiego, ekspertem w innowacyjnym francusko-polskim programie "Paszport do przedsiębiorczości" oraz autorką lub współautorką wielu publikacji naukowych - zarówno książkowych, jak i w czasopismach naukowych.


Spis treści

Wstęp

CZĘŚĆ I. CZYM JEST INTERNET DLA MARKETINGU?

Rozdział l. Ogólne informacje o sieci Internet - dlaczego warto się tym zająć?

1.1. Krótka historia Internetu
1.2. Charakterystyka usług sieciowych
1.3. Marketing tradycyjny a marketing internetowy
1.4. Zalety i wady Internetu dla marketingu
1.5. Warunki skutecznego wykorzystania Internetu
Pytania
Zadania do wykonania
Zalecana literatura

Rozdział 2. Rynek internetowy na świecie i w Polsce

2.1. Kim jest internauta na świecie i w Polsce?
2.2. Obecność polskich firm w Internecie
2.3. Koszt prowadzenia działalności marketingowej w sieci
Pytania
Zadania do wykonania
Zalecana literatura

Rozdział 3. Strategie marketingowe w Internecie

3.1. Proces opracowania strategii internetowej i modele biznesu
3.2. Zewnętrzne i wewnętrzne uwarunkowania wyboru strategii
3.3. Strategie internetowe dla rynku polskiego
Pytania
Zadania do wykonania
Zalecana literatura

CZĘŚĆ II. OBSZARY WYKORZYSTANIA INTERNETU W MARKETINGU FIRMY

Rozdział 4. Promocja w sieci

4.1. Reklama sieciowa
4.2. Public relations w sieci
4.3. Advergaming i inne narzędzia aktywizacji sprzedaży w Internecie
4.4. Programy lojalnościowe w Internecie
4.5. Najlepsze kampanie internetowe
Pytania
Zadania do wykonania
Zalecana literatura

Rozdział 5. Prowadzenie sprzedaży w sieci

5.1. Transakcje tradycyjne a internetowe
5.2. Rynki elektroniczne B2B
5.3. Sklep internetowy
5.4. Aukcje i giełdy w sieci
5.5. Płatności w sieci
5.6. Zabezpieczenia transakcji w sieci
Pytania
Zadania do wykonania
Zalecana literatura

Rozdział 6. Badania marketingowe a Internet

6.1. Internet jako środek dostępu do informacji wtórnych
6.2. Prowadzenie badań pierwotnych w sieci
6.3. Badania ilościowe i jakościowe
6.4. Pomiar Internetu
Pytania
Zadania do wykonania
Zalecana literatura

CZĘŚĆ III. INTERNET W MARKETINGU FIRM O RÓŻNYM PROFILU DZIAŁALNOŚCI I UWAGI PODSUMOWUJĄCE

Rozdział 7. Marketing internetowy a profil działalności

7.1. Internet w przedsiębiorstwie produkcyjnym
7.2. Internet w przedsiębiorstwie handlowym
7.3. Internet w przedsiębiorstwie usługowym
7.4. Internet w marketingu non profit
Pytania
Zadania do wykonania
Zalecana literatura

Rozdział 8. To, czego unikać, i to, na co należy zwrócić uwagę

8.1. Błędy w wykorzystaniu sieci w marketingu
8.2. Etyczne i prawne aspekty wykorzystania Internetu w marketingu
8.3. M-marketing
Pytania
Zadania do wykonania
Zalecana literatura
Słownik terminów
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Indeks rzeczowy

124 strony, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022