ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING PARTYZANCKI JAK CZERPAĆ DUŻE KORZYŚCI Z MAŁEJ FIRMY


LEVINSON J.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2006, wydanie I

cena netto: 84.40 Twoja cena  80,18 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Czas, energia i wyobraźnia - oto czego Ci trzeba do rozwijania biznesu. Z pewnością słyszałeś o firmach, których założyciele mieli z początku parę groszy w kieszeni, ale poszli jak burza i podbili świat. Jak pokonali niedostatek i stali się wielcy? Stosowali marketing partyzancki - czy o tym wiedzieli, czy nie.

Zapomnij o tradycyjnym marketingu, tworzonym z myślą o korporacjach z potężnymi budżetami i kadrą ekspertów w każdej dziedzinie. Twoim najważniejszym kapitałem jest bystra i głodna sukcesu mentalność przedsiębiorcy. Twórz własną firmę, inwestując niewielkie pieniądze i wyciągając maksymalne zyski. To właśnie jest marketing partyzancki - idea sprawdzona przez ponad milion osób na całym świecie, które kupiły książki dla przedsiębiorców-partyzantów. Tak wielka popularność partyzanckiego marketingu to dowód na to, że niezwykłe pomysły skutkują.

Ta książka jest kompendium porad dla małych przedsiębiorców. Przeczytaj ją i opanuj najważniejsze umiejętności potrzebne w małej firmie:

  • znajdowanie pomysłów na biznes: najbardziej rozwojowe rynki XXI wieku, w tym najnowsze szanse dla pracujących zdalnie;
  • znajdowanie tanich i skutecznych środków promocji i reklamy;
  • tworzenie sieci kontaktów;
  • tworzenie skutecznego i twórczego planu marketingowego;
  • dążenie do powtarzalnych, coraz większych transakcji;
  • skuteczna współpraca z innymi przedsiębiorcami;
  • maksymalizowanie zysków, a nie przychodów;
  • korzystanie z Internetu i innych współczesnych technologii: prostych, niedrogich i oferujących nieograniczone możliwości.

Marketing partyzancki zaczyna się od pomysłu, a kończy, gdy masz wielu stałych klientów i duży zysk. Dołącz do grona tych, którzy byli mali i stali się wielcy.


Jay Conrad Levinson zarządza firmą Guerilla Marketing International. Prowadzi na całym świecie wykłady o technikach partyzanckich w biznesie. Jest autorem lub współautorem 20 książek z bestsellerowej serii "Marketing partyzancki", kupionych przez ponad milion ludzi na całym świecie.


Spis treści

I Partyzanckie podejście do marketingu - reaktywacja

  • 1. Na czym polega marketing partyzancki?
  • 2. Marketing przedsiębiorczy, czyli czym się różnią partyzanci
  • 3. Trzynaście najważniejszych tajemnic marketingu
  • 4. Partyzanci piszą plan marketingu
  • 5. Sekrety tworzenia kreatywnego planu marketingu
  • 6. Sekrety wybierania metod marketingowych
  • 7. Sekrety oszczędzania na marketingu
  • 8. Sekrety uzyskiwania darmowych badań rynkowych

II Minimarketing

  • 9. Werbowanie - marketing oko w oko z klientem
  • 10. Prywatne listy - niedrogie, a skuteczne
  • 11. Telemarketing, czyli pieniądze z wykręcania numerów
  • 12. Broszury i ulotki
  • 13. Jak zamieszczać ogłoszenia drobne, czyli niech małe będzie piękne
  • 14. Znaki duże i małe
  • 15. Książki telefoniczne - żyła złota

III Marketing w dużych mediach

  • 16. Gazety - jak zostać geniuszem reklamy prasowej
  • 17. Reklama w czasopismach
  • 18. Reklama radiowa tańsza niż myślisz
  • 19. Telewizja - jak jej użyć, by nie nadużyć
  • 20. Reklama zewnętrzna - co może, a czego nie może
  • 21. Marketing bezpośredni - celowanie wprost w klientów

IV Marketing pozamedialny

  • 22. Gadżety i próbki - jeśli masz, to dawaj
  • 23. Darmowe szkolenia, konsultacje i demonstracje - pokazuj i sprzedawaj
  • 24. Targi, pokazy - jak robić sceny przy ludziach
  • 25. Inne narzędzia marketingu: dodatkowe usługi, szperacze, konkursy, biuletyny, internet i pozostałe partyzanckie media
  • 26. Public relations - wiarygodność od zaraz
  • 27. Profesjonalny marketing

V Marketingowy atak partyzancki

  • 28. Jak partyzanci wykorzystują psychologię?
  • 29. Jak partyzanci wygrywają bitwy?

Skorowidz

519 stron, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022