ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

BŁYSKOTLIWOŚĆ.SKUTECZNE TECHNIKI PLANOWANIA MARKETINGOWEGO


MCDONALD M.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2006, wydanie I

cena netto: 41.50 Twoja cena  39,43 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wyczerpujące omówienie wszystkich najważniejszych aspektów planowania marketingowego

  • Poznaj zasady planowania marketingowego
  • Sprawnie definiuj rynki i segmenty docelowe
  • Zaplanuj politykę promocji, sprzedaży i obsługi klienta

Tworzenie strategii marketingowych nadal pozostaje słabą stroną wielu przedsiębiorstw. Tymczasem realistyczne, użyteczne i osiągalne plany marketingowe są kluczowym elementem sukcesu firmy. Zanim jednak rozpocznie się tworzenie planu marketingowego, należy wykonać kilka czynności przygotowawczych. Po ich realizacji oraz zrozumieniu celów i zasad planowania marketingowego stworzenie doskonałej strategii marketingowej nie powinno nastręczyć trudności.

Książka "Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego" to doskonały podręcznik dla menedżerów, którzy chcą poznać zasady tworzenia strategii podbijania rynków, a nie mają czasu na przebijanie się przez setki stron książek pełnych wiadomości teoretycznych. Przedstawia kluczowe zasady i pojęcia oraz działania niezbędne do stworzenia skutecznego i możliwego do realizacji planu marketingowego. Zawiera wiele ćwiczeń, przykładów i testów, które ułatwią szybkie zastosowanie wiedzy w praktyce.

  • Różnice pomiędzy strategią i taktyką
  • Miejsce planowania marketingowego w procesie planowania w firmie
  • Wewnętrzny audyt marketingowy
  • Analiza mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa
  • Określenie rynków docelowych
  • Analiza portfela produktów
  • Ustalanie strategii reklamy, promocji i sprzedaży
  • Stworzenie polityki cenowej

Poznaj tajniki jednego z najistotniejszych elementów procesów marketingowych.


Spis treści

Od autora

Przedmowa

Wstęp

1. Zrozumienie planowania marketingowego

Potrzeba metodycznego podejścia
Różnica pomiędzy strategią i taktyką
Pytania i odpowiedzi

2. Planowanie marketingowe jako część procesu planowania w firmie

Pytania i odpowiedzi

3. Proces strategicznego planowania marketingowego oraz plan marketingowy

Audyt marketingowy
Analizy SWOT
Założenia
Formułowanie strategii
Strategiczny plan marketingowy - "składniki" i "przepis"
Pytania i odpowiedzi

4. Zdefiniowanie rynków i segmentów przed przystąpieniem do planowania

Pytania i odpowiedzi

5. Zrozumienie specyfiki produktów i usług przed przystąpieniem do planowania

Pytania i odpowiedzi

6. Ustalenie celów i strategii marketingowych

Cele marketingowe
Strategie marketingowe
Pytania i odpowiedzi

7. Reklama i strategie promocji sprzedaży

Strategie reklamowe
Strategie promocji sprzedaży
Pytania i odpowiedzi

8. Strategie sprzedaży

Pytania i odpowiedzi

9. Strategie cenowe

Pytania i odpowiedzi

10. Strategie dystrybucji i obsługi klienta

Pytania i odpowiedzi

11. Informacje i organizacja

Informacje
Prognozowanie
Organizacja
Pytania i odpowiedzi

12. Aby planowanie marketingowe było skuteczne

Pytania i odpowiedzi

Skorowidz

205 stron, A5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022