ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 59.00 56,05   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KREOWANIE MAREK Z PASJĄ


EDWARDS H. DAY D.

wydawnictwo: OFICYNA EKONOMICZNA , rok wydania 2006, wydanie I

cena netto: 59.00 Twoja cena  56,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W książce przedstawiono nowoczesne metody budowania silnej marki. Autorzy odchodzą od utartych zasad, zgodnie z którymi tworzone są marki o ograniczonej - przy obecnym szumie informacyjnym - sile oddziaływania na konsumenta. Proponują nowatorską metodę kreowania marek z pasją, które trwale zapadną w świadomość klientów. Metoda ta jest oparta na następujących założeniach: stosowane obecnie praktyki zarządzania markami, niewolniczo podporządkowane zachciankom konsumentów, to droga prowadząca donikąd. Marki muszą być oparte na silnym związku emocjonalnym z klientami: marki z pasją to marki, które ludzie nie tylko kupują, ale do których się przywiązują. Marka musi być dobra w czymś, co jest dobre dla ludzi: marki z pasją sprawiają, że świat staje się lepszy. Marki muszą być silnie związane z nowoczesnym życiem i mocno osadzone w możliwościach firmy.

Publikacja zawiera ciekawe, sprawdzone w praktyce propozycje kreowania marki od podstaw oraz zmian w budowie funkcjonującej już marki. Jest oparta na wynikach zakrojonych na dużą skalę badań i wywiadów z liderami ponad 40 marek zaliczonych przez autorów do marek z pasją, takich jak Google, Innocent, Camper, Emirates czy Co-operative Bank. Wykorzystano w niej również informacje z BrandZ, bazy danych zawierającej informacje o ponad 23 tysiącach marek.


Spis treści

Podziękowania
Wstęp
Streszczenie

Część I. Dlaczego?

1. Od zrozumienia do obsesji
Marka uzależniona od konsumentów
Czynniki decydujące o zwiększaniu się wpływu konsumentów
Przekroczona granica
Dać to, o co proszą

2. Pięć symptomów zastoju marek nastawionych na konsumentów
Wartość prognostyczna BrandZ
Pierwszy symptom: coraz większe podobieństwo marek
Drugi symptom: niekonsekwentny wizerunek marki i oferty
Trzeci symptom: brak rzeczywistych innowacji i elementu zaskoczenia
Czwarty symptom: coraz większa przepaść między ofertą a możliwościami marki
Piąty symptom: pustka wewnątrz marki

3. Dlaczego marki potrzebują wiary
Czym jest, a czym nie jest wiara marki
Dwie marki, które rozpoczęły się od wiary
Rola marek w wyrażaniu osobowości

4. Dlaczego wiara musi być manifestowana
Camper, czyli wiara manifestowana na każdym kroku
Opowieść o dwóch spółdzielniach
Opowieść o banku, czyli "zysk z zasadami"
Opowieść o sklepach, czyli "niczym niezmącona tragedia"

5. Kolejna marka - czy może marka z pasją?
Cechy marki z pasją
Marki z pasją w liczbach
Alterglobaliści i punkty krytyczne, czyli nadchodzący kryzys marek
Intelektualne wyzwanie dla marek
Instynktowne wyzwanie dla marek
Koniec początku

Część II. Jak?

6. Kreowanie marek z pasją: początek podróży
Opis metody
Dlaczego właśnie taka metoda
Trampolina marki
Początek: zespół, czas, wskazówki
Przykład: stworzenie odpowiedniego zespołu dla TUC
Na którym poziomie pracować
Rogi modelu

7. Pierwszy róg: ideologia
Cel analizy
Wynik analizy
Narzędzia, techniki, wskazówki

8. Drugi róg: możliwości
Cel analizy
Wynik analizy
Narzędzia, techniki, wskazówki

9. Trzeci róg: konsumenci
Cel analizy
Wynik analizy
Narzędzia, techniki, wskazówki

10. Czwarty róg: otoczenie
Cel analizy
Wynik analizy
Narzędzia, techniki, wskazówki

11. Wyobraźnia marketingowa i punkt pasji
Charakterystyka etapu drugiego
Od czego zacząć
Od informacji do wiedzy: wychwycenie wątków i napięć
Od wiedzy do wyobraźni: pytania o pasję
Punkt pasji, czyli od wyobraźni do inspiracji
Najczęściej zadawane pytania
Studium przypadku: Marka Sanctuary

12. Od tożsamości do rzeczywistości
Zasada 1: Ustalić właściwą kolejność
Zasada 2: Zrozumieć, zainspirować i zachęcić własnych pracowników
Zasada 3: Pamiętać, że wszystko jest komunikowaniem się
Zasada 4: Wykonać choć jeden ważny symboliczny gest
Zasada 5: Dbać o spójność i konsekwencję
Zasada 6: Połączyć pomiar z działaniami

13. Charyzmatyczne przywództwo, czyli zarządzanie prosto z serca

Posłowie
Literatura
Indeks

248 stron, B5, oprawa miękka ze skrzydełkami

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022