ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING PERSWAZYJNY


ŁABUZ P. URBAŃSKI M.

wydawnictwo: HELION - ONE PRESS , rok wydania 2006, wydanie I

cena netto: 46.20 Twoja cena  43,89 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Magiczna całość z prostych słów: jak zbudować nieodparty przekaz perswazyjny
Inżynieria emocji: jak wywoływać u ludzi pożądane emocje
Dodatek specjalny: raport o reklamie wykorzystującej bodźce podprogowe

Podważaj wszystkie tezy przedstawione w tej książce. Na każdym kroku sprawdzaj, czy autorzy mają rację i czy ich metody przekonywania wydają się przekonujące także Tobie. Sprawdź również, jakie techniki perswazji działają na Ciebie. Co na tym zyskasz? Po pierwsze, doświadczysz, co dzieje się w umyśle osoby, którą ktoś do czegoś przekonuje. Po drugie, zrozumiesz, dlaczego jedne techniki są skuteczne i niewykrywalne, a inne to tanie triki, które łatwo przejrzeć. I po trzecie wreszcie, będziesz mógł wybrać metody przekonywania, które zechcesz opanować i wykorzystać.

Czy możesz skutecznie przekonywać ludzi, stosując techniki, w które nie wierzysz? A czy zastosowałbyś czyjeś rady, gdybyś ich wcześniej nie sprawdził? No właśnie... i dlatego ta książka nie jest typowym przewodnikiem z gotowymi poradami na każdą okazję. Ta książka to trening Twoich umiejętności perswazji.

Przetestuj na sobie:
jak napisać skuteczną ofertę handlową w mailingu i na stronach WWW,
jak zbudować przekonujące hasło reklamowe z wykorzystaniem najnowszych technik wywierania wpływu i perswazji (NLP i YAN System),
jak ofiara perswazji reaguje na różne techniki manipulacji stosowane w tekstach marketingowych,
jak stworzyć komunikat, który odbiorca zaszufladkuje w głowie tak, jak tego chcesz,
jak kształtować opinię innych ludzi za pomocą słowa pisanego,
jak podsuwać innym motywy do działania,
jak mówić jedno, by przekazywać drugie,
jakie słowa wzbudzają czujność.

192 strony,format: A5, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022