|
WYKORZYSTAJ TO SPRAWDZONE POMYSŁY DLA MARKETINGU
CONE S. wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2006, wydanie I cena netto: 46.60 Twoja cena 44,27 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Pomysły do wzięcia.
Tajemnice skutecznych działań marketingowych
Słynne marki i chwyty reklamowe wszech czasów
Korzyści i koszty współpracy z agencją reklamową
10 gotowych pomysłów do wykorzystania od zaraz
Ekscytacja, nowość i prowokacja -- oto najważniejsze składniki
reklamy. Jesteśmy wiecznie zajęci. Naszą rozproszoną uwagę może przykuć tylko
starannie przygotowana kampania, która wyróżni się na tle tysięcy innych, atakujących
nas z telewizorów, radioodbiorników, czasopism i witryn internetowych. Ale przyciągnięcie
uwagi to jeszcze nie wszystko -- na reklamie zarobią tylko ci, którzy wywołają u
klientów reakcję. Dowiedz się, jak prowadzić rentowny marketing. Poznaj techniki i
slogany reklamowe, które stały się współczesną klasyką. Niech ta książka będzie
źródłem Twoich nowych pomysłów na reklamę.
Zdaj się na doświadczenie autora. To człowiek, który ma w świecie
reklamy sporo do powiedzenia. Zarządzając marketingiem czołowych amerykańskich
korporacji, takich jak American Express, Epsilon, Apple, Fidelity czy Citigroup, a także
współpracując ze znanymi politykami i organizacjami non profit, Steve Cone zdobył
bogate doświadczenie, którym dzieli się z Tobą.
Przegląd doskonałych, miernych i fatalnych strategii reklamowych
Tworzenie skutecznych programów lojalnościowych
Budowanie medialnej twarzy firmy
Reklama w internecie: dużo hałasu i iskra nadziei
Poznawanie psychiki klientów
Inna strona reklamy: public relations i sponsoring
Przedmowa (7)
1. Trzy sekretne składniki każdej udanej kampanii marketingowej (9)
2. Co to jest marka? Co zrobić, żeby była znana, i jak nią zarządzać? (23)
3. Jak stworzyć unikalną cechę oferty? (31)
4. Jak wykreować, wynająć lub namówić kogoś, by stał się twarzą Twojej firmy?
(41)
5. Żeby przeczytać, musisz najpierw zobaczyć (53)
6. Przez broszury giną lasy. Postaraj się, żeby nie ginęły niepotrzebnie (83)
7. Słynne slogany (89)
8. Myśl globalnie, działaj lokalnie (93)
9. Integracja zwycięża wojny i umysły konsumentów (97)
10. Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja: z każdej złotówki wydanej na media wyciągnij,
ile się da (105)
11. Od profesora nikt nic nie kupi (115)
12. Trzy najważniejsze lekcje o kliencie (121)
13. Sztuka tworzenia skutecznych programów lojalnościowych (131)
14. Coś takiego! Nasza populacja się starzeje (141)
15. Jak się rodzą rewolucyjne pomysły? (151)
16. Internet: dużo zamieszania i promyk nadziei (157)
17. Public relations i sponsoring (161)
18. Polityka i promocja (169)
19. W świetle jupiterów (177)
20. Konfucjusz i sława (185)
21. Jak maksymalnie wykorzystać współpracę z agencją reklamową? (189)
22. Dziesięć pomysłów, które koniecznie musisz wykorzystać (195)
23. Bądźmy najlepsi (199)
208 stron, A5,
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|