ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 49.00 46,55   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KIDNAPING. JAK MARKETERZY KONTROLUJĄ UMYSŁ TWOJEGO DZIECKA


ACUFF D., REIHER R.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2006, wydanie I

cena netto: 49.00 Twoja cena  46,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Internet, telewizja i fast-food.
A gdzie się podziały normalne dziecięce rozrywki?

Dzieci spędzają jedną czwartą dnia przed telewizorem lub komputerem -- tyle czasu nie poświęcają na żadne inne czynności. Większość programów telewizyjnych zawiera podteksty erotyczne. 80% gier wideo propaguje przemoc. Odsetek dzieci otyłych rośnie w zastraszającym tempie. Wyliczać dalej?

Dzieci zawsze były łatwym łupem złych i pazernych ludzi. Kiedyś harowały w kopalniach, w czasach wojen służyły w armii, a dziś machina komercji odziera je z ludzkich uczuć. Są bezbronne wobec zmasowanej reklamy i technik neuromarketingowych. Ale Ty bądź czujny. Chroń dzieci swoje i innych. Otwórz oczy na nieetyczny marketing. Wybieraj zdrowsze i lepsze produkty dla dzieci. Dowiedz się, jak:
chronić umysł dziecka w wieku 3-7, 8-12, 13-15 i 16-19 lat,
nauczyć dziecko umiaru w jedzeniu i piciu,
chronić dzieci przed narkotykami, alkoholem i tytoniem,
podsuwać dziecku pozytywne produkty i programy telewizyjne,
prowadzić lobbing przeciwko szkodliwym produktom i programom telewizyjnym.


Wstęp do wydania polskiego (9)

Wstęp (11)
Marketing nakierowany na cel i dzieci w roli łatwego łupu (14)
W jaki sposób ta książka może pomóc (15)
Punkt krytyczny (18)
Współpraca, by wychować zdrowe dzieci (20)

1. Natura stanu bycia dzieckiem (23)
Syndrom łatwego łupu (24)
Niebezpieczne czasy (25)
Niewidzialne i Nienamacalne Przeciążenie Informacyjne (30)
Inne niebezpieczeństwa grożące współczesnym dzieciom (35)
Przyjąć odpowiedzialność (50)

2. Klasyfikacja dobrych, neutralnych i niebezpiecznych produktów oraz programów (53)
Zazwyczaj pozytywne produkty i programy (54)
Neutralne: produkty i programy wymagające nadzoru (54)
Złe - produkty i programy, które są zdecydowanie szkodliwe (81)
Czas na działanie (99)

3. Trzy wymiary rozwoju (103)
Wymiar pierwszy - elementy rozwoju (104)
Wymiar drugi - słabe punkty (115)
Wymiar trzeci - dynamika komunikacji (119)
Podsumowanie (120)

4. Wiek niewinności - od urodzenia do trzeciego roku życia (123)
Wymiar pierwszy - elementy rozwoju (124)
Wymiar drugi - słabe punkty (130)
Wymiar trzeci - dynamika komunikacji (134)
Komunikaty marketingowe, czas ekranowy i psychologia łatwego łupu (139)
Programy dla dzieci w wieku od narodzin do trzech lat (142)
Najsłabsze punkty niemowląt i małych dzieci (149)
Tydzień z życia malucha (150)
Krótki przewodnik dotyczący strategii, które wzbogacają dzieci (154)
Przejście do okresu od trzech do siedmiu lat (156)

5. Bezkrytyczne lata - od trzeciego do siódmego roku życia (159)
Wymiar pierwszy - elementy rozwoju (161)
Wymiar drugi - słabe punkty (169)
Wymiar trzeci - dynamika komunikacji (172)
Wybory dobrych produktów i programów dla dzieci w grupie wiekowej od trzech do siedmiu lat (177)
Produkty i programy dla tej grupy wiekowej wymagające nadzoru (179)
Zdecydowanie niebezpieczne produkty, których należy unikać w tej grupie wiekowej (197)
Najsłabsze punkty dziecka w wieku od trzech do siedmiu lat (203)
Tydzień z życia (204)
Krótki przewodnik dotyczący strategii, które wzbogacają dzieci (210)
W drodze do etapu rozwoju "dziel i rządź" - dzieci w wieku od ośmiu do dwunastu lat (213)

6. Etap rozwoju "dziel i rządź" - wiek od ośmiu do dwunastu lat (215)
Wymiar pierwszy - elementy rozwojowe (216)
Wymiar drugi -słabe punkty (224)
Wymiar trzeci - dynamika komunikacji (227)
Marketing skierowany do dzieci w tym wieku (231)
Dobre produkty i programy dla dzieci w wieku od ośmiu do dwunastu lat (233)
Produkty i programy wymagające nadzoru (233)
Produkty i programy zdecydowanie niebezpieczne (251)
Najsłabsze punkty dzieci w wieku od ośmiu do dwunastu lat (260)
Tydzień z życia (261)
Krótki przewodnik dotyczący strategii wzbogacających dzieci (270)
Burza hormonów nadchodzi! (274)

7. Okres dojrzewania - wiek od trzynastu do piętnastu lat (275)
Wymiar pierwszy - elementy rozwojowe (277)
Wymiar drugi - słabe punkty (284)
Wymiar trzeci - dynamika komunikacji (290)
Pozytywne produkty i programy (293)
Neutralne - produkty i programy wymagające nadzoru (294)
Produkty niebezpieczne z natury (310)
Najsłabsze punkty dzieci w wieku od trzynastu do piętnastu lat (328)
Krótki przewodnik dotyczący strategii wzbogacających dzieci (330)
Tydzień z życia nastolatka (331)
Wejście w późny okres dojrzewania (343)

8. Późny okres dojrzewania - wiek od szesnastu do dziewiętnastu lat (345)
Wymiar pierwszy - ostatnie etapy rozwoju mózgu człowieka (346)
Wymiar drugi - słabe punkty (352)
Wymiar trzeci - dynamika komunikacji (357)
Demografia i psychografia marketingu skierowanego do nastolatków (360)
Najbardziej niebezpieczne produkty, programy i komunikaty reklamowe (363)
Najsłabsze punkty dzieci w wieku od szesnastu do dziewiętnastu lat (365)
Tydzień z życia dwóch nastolatków (369)
Krótki przewodnik dotyczący strategii wzbogacających dzieci (375)
Wykorzystanie "efektu małego steru" (377)

9. Zastosowanie wiedzy w praktyce (379)
Strategia działania dla rodziców (382)
Co mogą zrobić wychowawcy (388)
Namawianie producentów, marketingowców i sprzedawców, żeby przystąpili do działania (390)
Dokonywanie mądrych wyborów przez społeczeństwo (393)
Cenzurować czy nie cenzurować (394)
Zmiana w paradygmatach (397)

Źródła informacji o wychowaniu dziecka (401)

Skorowidz (409)

O autorach (423)
DR DANIEL S. ACUFF (423)
DR ROBERT H. REIHER (424)

432 strony, format A5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022