ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

UKRYTE SENSY ZACHOWANIA ROZMOWY O WYWIERANIU WPŁYWU I REKLAMIE


DOLIŃSKI D. BŁOCH B.

wydawnictwo: ZNAK , rok wydania 2006, wydanie I

cena netto: 31.50 Twoja cena  29,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jak to się dzieje, że zapamiętujemy całe reklamy? Dlaczego ludzie stają się ulegli, nawet gdy tego nie chcą? Jak skutecznie prosić o pożyczkę? Czym się różni pesymizm od depresji? O tajnikach wpływu społecznego i reklamie opowiada profesor Dariusz Doliński w rozmowie z doktor Bogusławą Błoch.

Kolejny tom z serii rozmów z mistrzami polskiej psychologii. Miłośnicy psychologii mają szansę poznać następną jej dziedzinę - psychologię społeczną.

200 stron, format 145 x 205 mm, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022