Przegląd najskuteczniejszych sloganów i ofert handlowych w historii
Jak zmienić dobry produkt w coś, bez czego nie da się żyć?
Jak uzyskać za darmo reklamę i referencje: poczta pantoflowa i internet
Trzy sekundy. Tyle potrzebujesz, by opanować umysł klienta i dokonać sprzedaży.
Nie wierzysz w to? Myślisz, że to nowa bzdurna teoria szalonego guru od marketingu? A co
byś powiedział na takie oferty:
- Pizza z dostawą do domu: jeśli nie dowieziemy jej w 30 minut, otrzymasz ją gratis.
- Przyjdź do nas z konkurencyjną ofertą, a zaproponujemy Ci to samo, tyle że taniej.
- Serwis w ciągu 48 godzin w dowolnym miejscu na świecie albo zwracamy Ci koszty.
Są to oferty firm, które szybko zyskały klientów i z małych przedsiębiorstw
przekształciły się w korporacje. Czyż nie są to propozycje nie do odrzucenia? Takie,
na które ludzie odruchowo i bez wahania odpowiadają TAK? Dowiedz się, jak tworzyć
takie właśnie oferty w swojej branży.
Mark Joyner jest autorem koncepcji Nowego Marketingu. Stworzył strony internetowe,
które trafiły na listę 100 najczęściej odwiedzanych witryn świata. Przekształcił
jednoosobową firmę Aesop w wielomilionową korporację. Klienci płacą mu po 2000
dolarów za godzinę konsultacji. To człowiek, który wie, jak prowadzić skuteczny
marketing.
- Filary oferty nie do odrzucenia: wiarygodność, logika i dobra komunikacja
- Tworzenie zwycięskiej formuły: od dobrej propozycji handlowej do czarodziejskiego
zaklęcia
- Atrakcyjne dodatki: sprzedaż krzyżowa, doradztwo i serwis, darmowe próbki
- Budowanie i pozycjonowanie marki
- Przekształcanie oferty racjonalnej w emocjonalną
- Usuwanie z oferty niepożądanych czynników: tonu nacisku, złych skojarzeń,
podejrzeń o manipulacje
Spis treści
Przedmowa
Podziękowania
O autorze
Wprowadzenie (Trzy sekundy)
Rozdział 1. Magiczne okno
Rozdział 2. Główny imperatyw biznesu
Rozdział 3. Cztery Wielkie Pytania
Rozdział 4. Czym jest Oferta nie do odrzucenia?
Rozdział 5. Czym nie jest Oferta nie do odrzucenia?
Rozdział 6. Składowe elementy Oferty nie do odrzucenia
Rozdział 7. Wielka formuła
Rozdział 8. Wzmacniacze Oferty
Rozdział 9. Kontinuum Oferty
Rozdział 10. Wielkie oferty w dziejach
Rozdział 11. Poczta pantoflowa w siedmiomilowych butach
Dodatek A Jak się sprzedać w trzy sekundy lub szybciej
Dodatek B Uwaga do sprzedawców
Słowniczek
Skorowidz
221 stron, A5, miękka oprawa