ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING MIĘDZYNARODOWY STUDIA PRZYPADKÓW


HAUKE A., RATAJCZAK M.

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2006, wydanie I

cena netto: 31.00 Twoja cena  29,45 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

MARKETING MIĘDZYNARODOWY STUDIA PRZYPADKÓW


Celem prezentowanej publikacji jest ukazanie problemów, przed jakimi stanęły polskie i zagraniczne przedsiębiorstwa wchodzące na nowe rynki.

Poprzez prezentację przykładów przedsiębiorstw krajowych i zagranicznych działających na arenie międzynarodowej - stosowanych przez nich strategii i zdiagnozowanych problemów - publikacja ma umożliwić uzupełnienie wiedzy teoretycznej z zakresu marketingu międzynarodowego oraz procesu internacjonalizacji. Dzięki analizie studiów przypadków możliwe będzie zapoznanie się z wyzwaniami, przed jakimi stanęły firmy dokonujące ekspansji zagranicznej.

Prezentowana publikacja stanowi uzupełnienie akademickich podręczników z dziedziny marketingu, a w szczególności jego międzynarodowych aspektów. Kierowana jest do osób, które posiadają wiedzę na temat podstawowych zagadnień marketingowych i chcą poszerzyć ją o aspekty międzynarodowe.
Przygotowana przez pracowników Katedry Marketingu Międzynarodowego publikacja zawiera sześć studiów przypadków (case studies) ilustrujących strategię wchodzenia przedsiębiorstwa na rynek zagraniczny. W ramach opisu sytuacji przedstawione zostały wyzwania, jakie firmy napotkały na swojej drodze, oraz innowacyjne podejście przedsiębiorstw do procesu internacjonalizacji.

Opisy przypadków każdorazowo zakończono pytaniami i zadaniami, które powinny nie tylko przyczynić się do utrwalenia wiedzy z danego tematu, ale i ułatwić dogłębną i systematyczną analizę problemu. Równocześnie pytania stają się przyczynkiem do dyskusji nad dalszą strategią firmy w aspekcie strategii marketingowej na rynku zagranicznym.

Praca przeznaczona jest dla studentów uczęszczających na zajęcia z marketingu międzynarodowego oraz osób czynnie zajmujących się marketingiem międzynarodowym, jako uzupełnienie wiedzy z tego zakresu o rzeczywiste problemy firm.


Wstęp

EURODISNEYLAND (Aleksandra Hauke)

IKEA (Milena Ratajczak)

NOWY STYL (Milena Ratajczak)

ALPEN GOLD (Aleksandra Hauke)

MASPEX (Aleksandra Hauke)

PERONI NASTRO AZZURRO (Aleksandra Hauke)

 


64 strony, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022