Kapitał na rozwój firmy pozyskaj... od klienta
Informacja i zaskoczenie - oto nowe bronie w Twoim arsenale partyzanta. Sprzedaż
partyzancka polega na zebraniu szeregu informacji na temat tego, do kogo i z jaką ofertą
uderzyć. Cały trik tkwi w poznaniu firmy klienta na tyle dobrze, by podczas pierwszej
rozmowy zrobić na nim duże wrażenie. Aby zawrzeć dobrą transakcję i utrzymać
klienta, są Ci potrzebne jeszcze inne chwyty partyzanckie, takie jak zdolność do
szybkiego manewrowania, wytrwałość i umiejętność nadawania na tych samych falach, co
adresat Twojej oferty. Poznaj historie przedsiębiorców, którzy zadziałali jak
partyzanci i w krótkim czasie zdobyli nowych klientów na całkiem nowych rynkach.
Dowiedz się, od czego zacząć. Co zrobić, gdy chcesz zarabiać pieniądze, ale nie masz
jeszcze żadnego klienta i nie wiesz, co dokładnie będziesz sprzedawać.
Jay Conrad Levinson, którego książki przeczytało już ponad 1 000 000
czytelników-partyzantów na całym świecie, po raz kolejny udowadnia, że każdy może
zbudować sieć sprzedaży, inwestując w to nie pieniądze, ale czas, energię i
wyobraźnię. Poznaj sprawdzone metody przedsiębiorców-partyzantów i zostań jednym z
nich. W książce znajdziesz:
- przykłady na to, jak pomysłowość i odwaga pomagają otworzyć drzwi w biznesie,
- metody tworzenia sieci kontaktów handlowych,
- rady, jak zbudować zaufanie w relacjach z klientem,
- sposoby zmieniania wachlarza produktów na życzenie klienta,
- wskazania, jak dostosowywać ofertę handlową do osobistego stylu odbiorcy,
- techniki podsuwania klientowi rozwiązań, zanim jeszcze ujawnią się jego nowe
potrzeby.
Jay Conrad Levinson zarządza firmą Guerilla Marketing International.
Prowadzi na całym świecie wykłady o technikach partyzanckich w biznesie. Jest autorem
lub współautorem 20 książek z bestsellerowej serii "Marketing partyzancki",
kupionych przez ponad milion ludzi na całym świecie.
Spis treści
Podziękowania
Odprawa
1. Rewolucyjny system sprzedaży
2. Docieranie do potencjalnych klientów
3. Mapa umysłu
4. Umysł partyzanta
5. Etap potrzeb
6. Etap budżetu
7. Etap zobowiązania
8. Etap prezentacji
9. Etap transakcji
10. Etap nagrody
11. Partyzanckie śledzenie
12. Arsenał partyzanckiej sprzedaży
Polecane książki
Skorowidz
287 stron, miękka oprawa