ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

DLACZEGO PRZYWIĄZUJEMY SIĘ DO MARKI?


ZAWADZKA A.

wydawnictwo: GWP , rok wydania 2006, wydanie I

cena netto: 43.90 Twoja cena  41,71 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Konsument musi dzisiaj dokonywać wyboru między licznymi produktami. Duża ich część zaspokaja te same potrzeby w podobny sposób. Firmy, posługując się różnymi technikami, zachęcają nabywców do zakupu swoich towarów. Wyobrażenia sprzedawane wraz z rzeczywistymi towarami to marki produktów wszechobecne na dzisiejszym rynku.

Szczególnie ciekawym problemem w tej dziedzinie są psychologiczne wyznaczniki przywiązania do marki.

Mogą nimi być:

- skrystalizowane przekonania na temat marki produktu;

- zgodność obrazu marki z wizerunkiem własnej osoby;

- więź emocjonalna, jaką tworzy nabywca z daną marką;

- satysfakcja z marki;

- świadomość marki.

Badaniem tych właśnie zagadnień zajmuje się w swej książce Anna Maria Zawadzka, która poszukuje odpowiedzi na pytanie: dlaczego przywiązujemy się do marki?


Spis treści:

Wprowadzenie


Cz. I. Wartość i siła marki. Kształtowanie się preferencji nabywczych


1. Obraz marki w umyśle nabywcy. Skojarzenia składające się na wartość marki.
2. Wyznaczniki wartości marki. Konstrukcja metod pomiarowych.
3. Procesy poznawcze stanowiące o sile marki.


Cz. II. Przywiązanie do marki produktu i wyznaczniki przywiązania


4. Pojęcie przywiązania do marki produktu.
5. Psychologiczne wyznaczniki przywiązania do marki produktu. Przegląd badań
6. Wyznaczniki przywiązania do marki i typ kategorii produktu. Teoretyczne podstawy modelu.


Cz. III. Wyznaczniki przywiązania, typ kategorii i przywiązanie nabywcy do marki. Analizy empiryczne


7. Poszukiwanie wartości i przywiązanie do marki - badanie 6.
8. Typ kategorii, poszukiwanie wartości i przywiązanie do marki - badanie 7.
9. Wartości symboliczne produktu i przywiązanie do marki - badanie 8.
10. Wartości społeczne produktu i przywiązanie do marki - badanie 9.


Podsumowanie
Bibliografia, indeksy

 


160 stron, B5, twarda oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022