ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 49.00 46,55   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

JAK ZBUDOWAĆ SILNĄ MARKĘ OD PODSTAW


KALL J.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2006, wydanie I

cena netto: 49.00 Twoja cena  46,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jak zaistnieć w umysłach klientów? Kto powiedział, że o sile marki świadczy wielkość budżetu marketingowego? Dobra marka to taka, która ma znaczenie dla klientów i spełnia ich oczekiwania. To efekt dobrego pomysłu, umiejętnie wprowadzonego w życie. Dlatego wielu polskich przedsiębiorców wygrywa z dużo większymi konkurentami z zagranicy. Jeśli wierzysz - albo chcesz uwierzyć - że "Polak potrafi", to ta książka jest dla Ciebie.

Jak uczynić polską markę marką europejską?

Jak walczyć z markami sieci handlowych?

Silne marki w Polsce i na świecie

Marka rodzi się, gdy zaczyna istnieć w umysłach kupujących. Aby do tego doszło, markę trzeba stworzyć: nadać jej tożsamość, zasygnalizować jej odmienność, pokazać kupującym korzyści, powiększać jej siłę rozsądnie dobranym marketingiem i ciągle komunikować się z jej odbiorcami. Silne marki z polskim rodowodem - jak Atlas, Tyskie, Łaciate, Reserved, TVN czy RMF FM - pokazują, że rynek nagradza tych, którzy uprawiają solidny marketing. Autor, dzieląc się doświadczeniem swoim, a także menedżerów i właścicieli wielu polskich firm, omawia na prawdziwych przykładach budowanie silnej marki:

- polskie firmy tworzące prawdziwie europejskie marki;

- korzyści dla kupującego: korzyści emocjonalne i funkcjonalne;

- marka a etykieta marketingowa;

- strategie wspierania marki;

- konkurowanie z markami sieci handlowych;

- metody komunikacji z odbiorcami marki;

- cykl życia marki.


Jacek Kall jest cenionym specjalistą w dziedzinie reklamy i zarządzania marką. Jest doktorem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Wykłada w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu i na Uniwersytecie Jagiellońskim. Jest autorem kilku książek, a także ponad 60 artykułów publikowanych m.in. w Businessman Magazine, AIDA Media, Marketing w praktyce, Marketing Serwis, Reklama Plus. Dwukrotnie był członkiem jury na Festiwalu Reklamy w Krakowie. Jest współwłaścicielem Agencji Badań Marketingowych PRESTO w Poznaniu.


Spis treści

Wstęp

1. Marka istnieje wyłącznie w umysłach klientów

2. Budowanie marki to nie "etykietowanie" - silne marki czymś się wyróżniają

3. Tożsamość definiuje, "czym" i "jaka" jest marka

4. Identyfikatory marki odróżniają ją od konkurencji

5. Elementy wsparcia marki - na czym i jak się oprzeć?

6. Cykl życia marki inny niż cykl życia produktu

7. Komunikacja marketingowa marki informuje i zachęca

8. Rozciągać markę, by zwiększyć jej siłę

9. Jak walczyć z markami handlowymi?

10. Czy polska firma może stworzyć prawdziwie europejską markę?

11. Zamiast zakończenia - tematy potraktowane "po macoszemu"

Literatura polecana

Skorowidz

95 stron, twarda oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022