ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

33 RADY JAK DBAĆ O KLIENTA BUDOWANIE TRWAŁYCH KONTAKTÓW HANDLOWYCH


BRABEC J.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2004, wydanie I

cena netto: 24.50 Twoja cena  23,28 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

"Klient nasz pan" to powiedzenie, które spędza sen z powiek wielu handlowcom. Niestety, nie wszyscy stosują się do tej zasady. Zapominają, że to oni powinni zabiegać o klientów, a nie na odwrót. Licząc na szybki zysk, postępują wobec nich nieetycznie. Nie traktują ich jak partnerów i nie okazują im szacunku, więc szybko tracą ich zaufanie. Tacy handlowcy i przedsiębiorcy nie mają szans na odniesienie sukcesu.

Ta książka to poradnik dla wszystkich, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami i chcieliby udoskonalić swoje umiejętności w tym zakresie. Wielu handlowców nie zdaje sobie sprawy z tego, jak dużą rolę odgrywają szczegóły, takie jak oświetlenie pokoju czy porządek na biurku. Nie wiedzą, że klient jest uważnym obserwatorem, który na podstawie drobnych i - wydawałoby się - mało znaczących informacji wyciąga ważne wnioski na temat firmy i jej działalności. Czasami wystarczy nieodpowiedni gest lub niewłaściwe słowo, żeby na zawsze stracić potencjalnego klienta. Z tej książki dowiesz się, jak uchronić się przed takimi sytuacjami. To bezcenna wiedza dla wszystkich, którym zależy na dobrych relacjach z odbiorcami i budowaniu trwałych kontaktów handlowych.

  • Zadbaj o odpowiednią atmosferę w trakcie rozmów z klientami.
  • Odkryj zachowania, które najbardziej ich drażnią.
  • Dowiedz się, jakie elementy składają się na pierwsze wrażenie.
  • Naucz się być mądrym, cierpliwym i wyrozumiałym - bez względu na okoliczności.

Czy tego chcesz, czy nie - klient ma zawsze rację!


Spis treści

1. ...nasz pan

2. Otoczenie

3. Atmosfera

4. Organizacja - pracownicy

5. Kontakt z klientem

6. Stali klienci

7. Zadowoleni - niezadowoleni

8. Normalni i ważniejsi

9. Fachowcy

10. Przemądrzalcy

11. Wnikliwcy

12. Nowi

13. Czekanie

14. Brak koncentracji

15. Pośpiech

16. Niedostateczny szacunek

17. Podejrzliwość

18. Niezdecydowanie

19. Niesolidność

20. Podlizywanie się

21. Grzeczność

22. Ważność i wyjątkowość

23. Konsekwencja

24. Radość, sukces

25. Reklamacje

26. Konkurencja

27. Komunikacja

28. Cena

29. Życzenie - potrzeba

30. Przynęty

31. Reklama

32. Ewidencja

33. Znaczenie dbałości o klienta

Skorowidz

88 stron, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022