ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

POTĘGA KULTOWEJ MARKI


RAGAS W.M., BUENO J.B.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 46.60 Twoja cena  44,27 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Niech klienci będą wyznawcami!
  • Komunikacja z klientami na najwyższych szczeblach piramidy Maslowa
  • Budowanie społeczności fanów promujących markę
  • Ucieleśnianie emocji w produktach i symbolach

Wszyscy jesteśmy uzależnieni od marek. To one kształtują naszą tożsamość i są naszymi punktami oparcia. Oceniamy ludzi według tego, czym jeżdżą i co mają na sobie. Za markowe produkty często przepłacamy - i to słono. Czasami sądzimy, że jesteśmy zbyt racjonalni i inteligentni, by dać się nabrać. Nic bardziej złudnego. Co ciekawe, markami najsilniejszymi nie zawsze są te największe. To dlatego, że kultową markę buduje się inaczej niż przez natarczywą reklamę... czyli jak? Odpowiedź na to pytanie - popartą wieloletnimi badaniami autorów - znajdziesz właśnie w tej książce.

Autorzy udowadniają, że w naszych czasach marki zastępują ludziom wartości utracone wskutek rozwoju cywilizacji. Przybliżają historie rozwoju wybranych firm i produktów, a także omawiają metody, które doprowadziły do zbudowania dziewięciu najsilniejszych marek świata. Oto one:

  • Star Trek
  • Harley-Davidson
  • Klub Książki Oprah Winfrey
  • World Wrestling Entertainment (wcześniej WWF)
  • Apple Computer
  • Volkswagen "Garbus"
  • Jimmy Buffett
  • Buty Vans
  • Linux

Poznaj 7 niezawodnych zasad budowania kultowej marki!

"Od dawna nie natknąłem się na tak dużo odkrywczych myśli zebranych w jednym miejscu. Ta lektura jest dla mnie wielką przygodą."
Jay Conrad Levinson, autor bestsellerowej serii "Marketing partyzancki"


Spis treści

Przedmowa

Podziękowania

Wprowadzenie

Nasze poszukiwania sekretów wierności klienta wobec marki

Różnica pomiędzy destrukcyjnymi i dobroczynnymi formami kultu

Kultowy branding nie działa na moich klientów

Poznajcie Abrahama Maslowa - ojca kultowego brandingu

Siedem zasad budowania świadomości kultowej marki

Jak wybraliśmy dziewięć kultowych marek?

Zasada 1. Klient chce należeć do grupy, która jest inna od wszystkich

Klient nie chce czuć się wyobcowany jak rozbitek na bezludnej wyspie

Kultowe marki są substytutem rodziny

Wygląd, przekaz i właściwości - trzej najlepsi przyjaciele każdej kultowej marki

Mała rzecz może mieć wielkie znaczenie

Zasada 2. Twórców kultowych marek cechuje odwaga i determinacja

Nie chodzi o to, by kwestionować powszechną świadomość, lecz by ją przełamywać

Zwykli ludzie podejmują niezwykłe ryzyko

Właściciele kultowych marek nigdy się nie poddają

Co nie zabija, to hartuje

Zasada 3. Kultowe marki sprzedają styl życia

Sekret "Króla rozrywki"

Zrozumieć, na czym polega spełnienie samego siebie

Stwórz "punkty styczne" z Twoją marką

Kultowe marki tworzą "żywe pomniki"

Zasada 4. Słuchaj chóru i stwórz ewangelistów kultowej marki

Przestań agitować "pogan" i zwróć się w stronę chóru

Ewangeliści pomogą naprawić stosunki z klientami

Znajdź drogę do serca swojego klienta

Potrzebujesz ewangelistów swojej marki tak samo, jak oni potrzebują Ciebie

Dla swoich ewangelistów warto zdziałać cuda

Nawet jeśli twórcom kultowej marki zdarzy się zgrzeszyć, chór powróci na łono swojego kościoła

Zasada 5. Kultowe marki tworzą społeczności swoich klientów

Społeczność klientów "Star Treka"

Wykorzystaj marketing do stymulowania społeczności swoich klientów

Zasada 6. Kultowe marki są powszechne

Klienci kultowych marek mają od 8 do 80 lat

Kultowe marki są uniwersalne

Kultowe marki mają we krwi dzielenie się i współpracę

Kultowe marki przeciwstawiają się podejściu typu "nakazuj i kontroluj"

Użyj reklamy do przekazywania komunikatu o otwartości i powszechności Twojej marki

Kultowe marki sprzedają "gotowe niedokończone produkty"

Zasada 7. Kultowe marki promują wolność i czerpią siłę od swoich wrogów

Kultowe marki pozostawiają trwałe wspomnienia

Nie zapominaj, ile może zdziałać nostalgia

Duch współzawodnictwa

Podsumowanie

Jak wykorzystać siedem złotych zasad w praktyce?

Podsumowanie siedmiu złotych zasad budowania świadomości kultowej marki

Dodatek

Wywiad z ekspertami w sprawach kultu - Rickiem Rossem i Jerrym Whitfieldem

Skorowidz

209 stron, A5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022