ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MNIEJ ZNACZY WIĘCĘJ NOWA KONCEPCJA BOGACTWA


PIASECKI B.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 38.00 Twoja cena  36,10 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Mniej znaczy więcej

Nowa koncepcja bogactwa


„Droga do bogactwa wiedzie przez oszczędność i przedsiębiorczość”, zwykł mawiać Benjamin Franklin. Dziś, po ostatnich skandalach biznesowych i przekrętach finansowych wielu wpływowych ludzi i mnóstwo potężnych organizacji (od rządów do międzynarodowych korporacji) zadaje sobie pytanie o to, jak osiągnąć więcej za mniej. Szukają nowych wartości i powrotu do równowagi. Niestety, wiele z tego, czego nauczyliśmy się w biznesie o logice rozwoju rynków, w chwili obecnej jest po prostu przestarzałe. Poszukujemy więc nowych dróg, jednocześnie wracając do korzeni. Ta książka jest zarówno niezwykłą lekcją historii, jak i futurystycznym manifestem. Porusza niewygodne tematy, które większość z nas wolałaby zamieść pod dywan. Jest intelektualnym wyzwaniem i pełną humoru przygodą. Przypatruje się bogactwu złożonych powiązań, łączących oszczędność i konkurencyjność oraz innowacyjność i dyplomację z bogactwem. W czasie tej podróży zobaczysz i zrozumiesz, jak można lepiej wykorzystywać osobiste i korporacyjne zasoby, by Twoja przyszłość na powrót stała się świetlista.

Oto książka, która w sposób inteligentny i rzeczowy wnosi wkład w literaturę na temat globalizacji, rozwoju produktu, zarządzania zmianą i ogólnego zarządzania, jak również dzieli się oryginalnymi przemyśleniami na temat rosnącej roli, jaką zagadnienia zrównoważonego rozwoju i energii odgrywają w konkurencyjności.

Autor dzieli się z nami swoimi genialnymi w swojej prostocie pomysłami dotyczącymi sposobów zrównoważenia znaczenia pieniędzy, ludzi i zasad, a jego uwagi można zastosować zarówno na poziomie globalnym, jak i jednostkowym.

Spójrz na zasady konkurencyjnej oszczędności poprzez pryzmat:

  • dynamiki społeczeństwa i biznesu w najbliższej przyszłości,

  • osobistej zapobiegliwości,

  • autentyzmu kierownictwa,

  • trwałości (a nie jednorazowości) produktu,

  • stabilności rynku w czasach globalizacji,

  • czynników sprzyjających bezpieczeństwu kulturowemu,

  • ciągłości biznesowej,

  • reguł powstawania bogactwa.


Bruce Piasecki jest prezesem i założycielem AHC Group, firmy doradczej w dziedzinie zarządzania. Wraz ze swoimi pracownikami doradza firmom, jak konkurować za pomocą ceny, jakości oraz sposobów zaspokajania potrzeb społecznych. Niegdyś był ekspertem w niszowych sprawach ochrony środowiska, współpracującym z przedsiębiorstwami z listy „Fortune 500”; obecnie jest głównym rzecznikiem powszechnej strategii zrównoważonego rozwoju. Wykładał na uniwersytetach Cornell i Clarkson oraz w Rensselaer Polytechnic Institute, gdzie pracował na etacie i pełnił funkcję dyrektora do spraw programu studiów magisterskich. Piasecki ma tytuł doktora Uniwersytetu Cornell. Zdobył również nagrodę Cornell National Scholar.


Przedmowa (5)

Podziękowania (15)

Konkurencja a plątanina potrzeb społecznych. Wstęp (21)

CZĘŚĆ I. KONKURENCJA A PLĄTANINA POTRZEB SPOŁECZNYCH

Rozdział 1. W towarzystwie półgłówków (41)

Rozdział 2. Niedostatek a kreatywność (65)

CZĘŚĆ II. NIEPOWSTRZYMANA OSZCZĘDNOŚĆ

Rozdział 3. Sztuka konkurencyjnej oszczędności (89)

Rozdział 4. Mniej znaczy więcej (111)

CZĘŚĆ III. BLISKO PRZYSZŁOŚCI

Rozdział 5. Próżniak w mieście (149)

Rozdział 6. Czas pokaże (185)

O autorze (195)

Inne publikacje Bruce'a Piaseckiego (197)


200 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022