ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

O BIZNESIE W INTERNECIE WSZYSTKO CO CHCIELIBYŚCIE WIEDZIEĆ


BOREK P. KORONOWICZ A. LACHOWICZ U. MAKULEC J. PETRICZEK W.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 40.90 Twoja cena  38,86 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

O biznesie w internecie

Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać


Coraz więcej kupujemy i sprzedajemy przez internet - polski rynek e-commerce wyceniany jest już na ok. 21,5 mld złotych*. Jednak na co dzień nie zastanawiamy się, jak to wszystko działa ani jak jest regulowane przez prawo.

Dopiero gdy chcemy stworzyć własny startup czy sprzedawać coś w internecie, pojawiają się pierwsze pytania. Na część z nich odpowiemy sobie już na etapie planowania biznesu, ale część zaskoczy nas dopiero wtedy, gdy rozpoczniemy działalność. Dlatego warto jak najwcześniej poznać specyfikę i reguły prowadzenia e-biznesu.

Niniejsza książka w praktyczny sposób opisuje różne aspekty działalności w internecie.

Autorzy przyglądają się zarówno startupom, jak i e-biznesowi w ogóle. Wspólnie z Czytelnikami zastanawiają się nad promowaniem firmy w sieci oraz płynącymi z tego korzyściami.

Omawiają też specyfikę sprzedaży i obsługi klienta w świecie wirtualnym. Poruszają tematy, o których często zapominamy lub wręcz nie uświadamiamy sobie ich istnienia, a przecież kwestie prawne oraz bezpieczeństwo i przepływ pieniędzy są kluczowe dla każdego e-biznesu. Krótkie teksty w formie pytań i odpowiedzi omawiają wszystkie kluczowe obszary, szczególnie interesujące dla osób chcących prowadzić działalność w internecie. Odpowiedzi na pytania, których do tej pory nie mieliście komu zadać!


Rozdział 1. Startup - tworzenie nowego biznesu (9)

  • Jak budować startup - najpierw Polska czy od razu cały świat? (11)
  • Czy to prawda, że biznes internetowy szybko zaczyna przynosić zyski? (15)
  • Czy potrzeba dużych nakładów finansowych, aby osiągnąć sukces w e-biznesie? (18)
  • Czy to prawda, że łatwiej i przyjemniej prowadzić własny biznes, niż pracować na etacie? (20)
  • Czy polskie startupy odnoszą sukcesy na świecie? (22)
  • Czy pomysł rzeczywiście jest najważniejszy i trzeba być pierwszym, by osiągnąć sukces? (24)
  • Jeśli mój biznes doskonale funkcjonuje offline, to czy opłaca się inwestować w sprzedaż online? (28)
  • Czy można zainteresować zagranicznego inwestora polskim startupem? (32)
  • Czy to prawda, że prowadzenie sklepu internetowego wymaga stosunkowo niewiele pracy i nakładów finansowych? (34)
  • Jaką opinię ma e-commerce, czy w ogóle jest postrzegany jako poważna działalność? (36)

Rozdział 2. Prowadzenie e-biznesu (39)

  • Czy jeśli moja firma ma stronę WWW, to znaczy, że jest e-biznesem? (41)
  • Mówi się, że wiele biznesów internetowych prowadzą studenci, nierzadko w domach czy akademikach. Czy to prawda? (46)
  • Czy bez znajomości w internetowych środowiskach biznesowych można coś osiągnąć w e-biznesie? (48)
  • Czy mogę kusić klientów czymś poza ceną? (51)
  • Jak ważny jest interfejs sklepu internetowego? (56)
  • Co bardziej się opłaca - współpraca i dzielenie się sukcesem czy samodzielne budowanie marki? (60)
  • Czy koniecznie trzeba stworzyć nową potrzebę na rynku (i zaspokoić ją), by osiągnąć sukces? (64)
  • Jak dużych nakładów wymaga prowadzenie biznesu online? (66)
  • Czy uzależnienie swojego biznesu od innego produktu jest błędem? (69)
  • Co mogą nam powiedzieć statystyki odwiedzin strony? (72)
  • Jak badać zachowania użytkowników na stronie, czyli testy A/B (74)
  • Co należy umieszczać na landing page? (77)
  • Na co zwrócić uwagę przy projektowaniu kluczowego elementu strony - wyszukiwarki? (80)
  • Na co warto zwrócić uwagę przy tworzeniu zdjęć produktowych? (83)

Rozdział 3. Promocja (87)

  • Ile trzeba zainwestować w reklamę, żeby wypromować swój biznes w internecie? (89)
  • Nawet dobry produkt sam się nie sprzeda - jak pomóc mu zaistnieć? (93)
  • Czy warto bywać na branżowych eventach, czy lepiej skupić się na prowadzeniu firmy? (97)
  • Jak istotne jest pierwsze miejsce w Google'u? To konieczność czy mit? (99)
  • Jak być obecnym w social mediach i czy jest to trudne? (101)
  • Czy prowadząc stronę lub bloga, można dobrze zarabiać na reklamach? (104)
  • Czy przeceny są skutecznym środkiem do rozreklamowania sklepu lub marki? (107)
  • Czy promocja może odbywać się wyłącznie w internecie? (111)
  • Czy działalność w social mediach ma sens, jeśli prowadzi się firmę w modelu B2B? (115)
  • Media raz wynoszą na piedestał, a innym razem szukają sensacji - czy to oznacza, że bardziej opłaca się ich unikać? (118)
  • Co zrobić, jeśli nie mam zbyt wielkich funduszy na poszczególne zlecenia (grafikę, wykonanie strony itp.)? (122)
  • Czy opłacenie wypozycjonowania strony jest dobrym i bezpiecznym sposobem na SEO? (125)
  • Czy działania na Facebooku są jedynie wizerunkowe, czy mogą też realnie wpływać na sprzedaż? (129)
  • Na co warto zwrócić uwagę przy działaniach SEM? (133)
  • Jakie są korzyści z używania systemów monitorujących media, działania SEO, SEM? (136)

Rozdział 4. Sprzedaż i obsługa klienta (141)

  • Co oferują branżowe media społecznościowe i czy warto ich używać? (143)
  • Czy warto korzystać z systemów do zarządzania relacjami z klientami? (146)
  • Czy rezygnacja z "tradycyjnego" supportu i przeniesienie obsługi na social media może się sprawdzić? (148)
  • Czy warto inwestować w support wielojęzyczny i native speakerów? (150)
  • Czy opłaca się tworzyć program partnerski? (153)
  • Czy zasada "klient ma zawsze rację" obowiązuje w każdym przypadku? (156)
  • Czy warto zatrudnić sprzedawców w firmie internetowej? (158)

Rozdział 5. Płatności elektroniczne (161)

  • Czy do płatności w internecie potrzebna jest karta kredytowa? (163)
  • Czy jest możliwe, by ktoś poznał login i hasło do mojego konta bankowego, gdy będę płacić przez internet? (165)
  • Czy prawdą jest, że jeśli chcę zapłacić kartą w internecie, musi to być karta kredytowa? (168)
  • Czy przelew internetowy natychmiast dociera do odbiorcy? (170)
  • Czy sklep internetowy przechowuje dane mojej karty kredytowej? (172)
  • Czy to prawda, że płatności przelewami są szybsze i wygodniejsze od płatności kartami? (173)
  • Czy konto agregowane jest legalne? (175)
  • Czy to prawda, że przyjmowanie płatności na swojej stronie internetowej jest nielegalne? (178)
  • Czy w Polsce można przyjmować płatności jednym kliknięciem? (181)
  • Czy to prawda, że płatności cykliczne nie działają w Polsce? (183)
  • Czy istotnie w Polsce mamy wyższe ceny i marże (np. za usługi płatnicze) niż na Zachodzie? (185)

Rozdział 6. Bezpieczeństwo (187)

  • Czy płatność za pobraniem jest najbezpieczniejsza? (189)
  • Czy kradzież karty kredytowej oznacza, że konto może zostać wyczyszczone? (190)
  • Czy odzyskanie pieniędzy jest zawsze tak samo kłopotliwe, niezależnie od sposobu płatności? (193)
  • Czy podawanie danych karty przez telefon jest niebezpieczne? (195)
  • Jak ważny jest certyfikat SSL? (198)
  • Po co analizować swoje transakcje i kiedy umieścić je na blackliście? (200)
  • Czy zabezpieczenie 3-D Secure nie jest zbyt problematyczne? (202)

Rozdział 7. Urządzenia mobilne (205)

  • Czy warto dopasować stronę sklepu do urządzeń mobilnych? (207)
  • Czy aplikacja napisana na Androida/iOS będzie działała na wszystkich urządzeniach mobilnych? (210)
  • W jaki sposób przenieść swój e-biznes do mobile business - aplikacja czy strona mobilna? (212)
  • Jak można przyjmować płatności w aplikacjach mobilnych? (215)
  • Czy to prawda, że przyjmowanie płatności przelewem jest niemożliwe na urządzeniach mobilnych? (217)

Rozdział 8. Prawo (219)

  • Czy mogę wykorzystać na swojej stronie zdjęcie znalezione w internecie? (221)
  • Co to jest znak towarowy i w jaki sposób go zarejestrować? (224)
  • Co muszę zrobić, aby prowadzić sprzedaż na Allegro? (226)
  • Czy założenie firmy w tzw. raju podatkowym może pomóc obejść prawo? (229)
  • Czy firmy zarejestrowane w rajach podatkowych powinny budzić podejrzliwość? (231)
  • Co należy zrobić, aby zorganizować loterię promocyjną? (233)
  • Czy można sprzedawać określony towar w poszczególnych krajach? Jakie prawo wtedy obowiązuje? (235)
  • Co i kiedy powinien zrobić klient - podpisać umowę czy zaakceptować regulamin? (237)
  • W jakich sytuacjach działalność może być ograniczona przez ochronę patentową? (239)

240 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022