ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ODNIEŚ SUKCES W SIECI! PRAKTYCZNY PRZEWODNIK PO E-MARKETINGU


MORAWSKI K. / DLA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 40.00 Twoja cena  38,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Odnieś sukces w sieci!

Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm


Chodzi Ci po głowie pomysł na internetowy biznes? Rozkręcasz sklep internetowy? Masz firmową stronę i zastanawiasz się, jak ją wypromować? A może dopiero planujesz wesprzeć swoją firmę kanałem online i nie do końca wiesz, co jest ważne przy tworzeniu strony WWW? Autor tej książki zawodowo zajmuje się wspieraniem ludzi takich jak Ty, którzy zdają sobie sprawę z ogromnych możliwości promocyjnych i sprzedażowych, jakie niesie ze sobą internet, ale nie zawsze wiedzą, jak te możliwości wykorzystać. Takich, którzy chcą spróbować, jednak nie chcą popełnić błędów początkującego.

Krzysztof Morawski podpowie Ci, jak należy poprawnie przygotować się do promowania swojej oferty w Internecie.

Odpowiednie przygotowanie promocji pozwala zaoszczędzić wiele pieniędzy na późniejszych działaniach marketingowych poprzez tzw. maksymalizację konwersji, czyli zwiększenie efektywności strony. Wspólnie z autorem przyjrzycie się „grupie docelowej”, czyli osobom, które kupują Twoje produkty lub usługi, oraz przeanalizujecie techniczne sposoby zwiększania skuteczności stron WWW. Czytając tę książkę, przekonasz się, jak wielką rolę odgrywa w sieci zaufanie i jak potężną moc ma dobrze pomyślany i zredagowany komunikat. Dowiesz się, jak poprawnie przygotować kampanię reklamową, jakie są plusy i minusy konkretnych form promocji online oraz czego należy się wystrzegać podczas reklamowania się w Internecie.


Wstęp (7)

CZĘŚĆ I. PRZYGOTOWANIA

Poznaj siebie (13)

Poznaj swojego klienta (47)

Bez zaufania nie ma sprzedaży! (69)

Słów kilka o copywritingu (77)

CZĘŚĆ II. PROMOCJA

Wstęp do promocji w internecie (101)

Pozycjonowanie (117)

AdWords (145)

E-mail marketing (175)

Marketing szeptany (193)

Reklama w Google Maps (195)

Bądź tam, gdzie są Twoi klienci (205)

Promocja przez media społecznościowe (221)

Wzajemna promocja (235)

Czego nie warto robić (241)

Co dalej? (247)

Jak formułować i realizować postawione sobie cele? (249)

O autorze (259)


264 strony, Format: 14.0x21.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022