Rynkowe zachowania polskich konsumentów w dobie globalizacji konsumpcji
Jest to ważna, chyba pierwsza na rynku wydawniczym, pozycja charakteryzująca bardzo
złożone zjawisko, odnoszące się do rynkowych zachowań polskich konsumentów w dobie
globalizacji konsumpcji. [...] Autorka wykorzystała zarówno literaturę o ogólnym
charakterze, jak i pozycje soecjalistyczne z zakresu podejmowanych obszarów badawczych.
[...] Wybór metod analizy danych stanowi przykład dojrzałego warsztatu
badawczego zjawisk dotyczących rynkowych zachowań konsumentów przy uwzglednieniu
megatrendu, jakim jest globalizacja.
Z recenzji wydawniczej dr hab. Anny Dąbrowskiej, prof. SGH
WSTĘP
ROZDZIAŁ I. Globalizacja a konsumpcja
1.1. Cywilizacja zachodnia jako czynnik sprawczy globalizacji
1.2. Geneza globalizacji
1.3. Globalizacja - pojęcie i wymiary
1.4. Globalizacja społeczna a globalizacja konsumpcji
ROZDZIAŁ II. Istota i uwarunkowania rynkowych zachowań konsumentów
2.1. Rynkowe zachowania konsumentów - geneza i ewolucja pojęcia
2.2. Determinanty rynkowych zachowań konsumentów
2.3. Modele zachowań konsumentów na rynku
2.4. Rynkowe zachowania konsumentów w dobie globalizacji konsumpcji
ROZDZIAŁ III. Stopień globalizacji w Polsce na tle krajów Unii Europejskiej,
USA i Kanady
3.1. Miejsce Polski w rankingach globalizacji
3.2. Stopień globalizacji społecznej w Polsce na tle krajów Unii Europejskiej, USA i
Kanady
3.3. Stopień globalizacji konsumpcji w Polsce
ROZDZIAŁ IV. Zachowania polskich konsumentów na rynku w obliczu globalizacji
konsumpcji - wyniki badań empirycznych
4.1. Metodologia badań
4.2. Charakterystyka próby badawczej
4.3. Wyniki badań empirycznych
4.3.1. Struktura wydatków polskich gospodarstw domowych jako aspekt ilościowy rynkowych
zachowań konsumentów w dobie globalizacji konsumpcji
4.3.2. Wybrane zwyczaje rynkowe polskich konsumentów jako aspekt jakościowy rynkowych
zachowań konsumentów w dobie globalizacji konsumpcji
4.3.3. Polacy wobec zjawiska globalizacji konsumpcji - znajomość pojęcia, postawy,
opinie
ROZDZIAŁ V. Statystyczna analiza rynkowych zachowań polskich konsumentów w
dobie globalizacji konsumpcji
5.1. Badanie zależności między postawami Polaków wobec globalizacji konsumpcji i
dochodami a wybranymi opiniami i rynkowymi zachowaniami - podstawy metodologiczne
5.2. Znajomość pojęcia "globalizacja konsumpcji" wśród Polaków a
zachowania rynkowe i opinie polskich konsumentów
5.3. Dochody Polaków a wybrane opinie i zachowania rynkowe w dobie globalizacji
konsumpcji
5.4. Postawy Polaków wobec globalizacji konsumpcji a wybrane opinie i zachowania rynkowe
ROZDZIAŁ VI. Indeks postaw wobec globalizacji konsumpcji i model rynkowych
zachowań polskich konsumentów w dobie globalizacji konsumpcji
6.1. Czynniki warunkujące przyjęcie określonej postawy wobec globalizacji konsumpcji -
statystyczna analiza istotności
6.2. Indeks postaw polskich konsumentów wobec globalizacji konsumpcji
6.3. Model rynkowych zachowań polskich konsumentów w dobie globalizacji konsumpcji
ZAKOŃCZENIE
ANEKS 1
ANEKS 2
ANEKS 3
SPIS TABEL, RYSUNKÓW, WYKRESÓW
BIBLIOGRAFIA
SUMMARY
446 stron, Format: 15.5x22.5cm, oprawa miękka