ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 50.30 47,79   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

RYNKOWE ZACHOWANIA POLSKICH KONSUMENTÓW


WŁODARCZYK K. / W DOBIE GLOBALIZACJI KONSUMPCJI

wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 50.30 Twoja cena  47,79 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Rynkowe zachowania polskich konsumentów w dobie globalizacji konsumpcji


Jest to ważna, chyba pierwsza na rynku wydawniczym, pozycja charakteryzująca bardzo złożone zjawisko, odnoszące się do rynkowych zachowań polskich konsumentów w dobie globalizacji konsumpcji. [...] Autorka wykorzystała zarówno literaturę o ogólnym charakterze, jak i pozycje soecjalistyczne z zakresu podejmowanych obszarów badawczych. [...] Wybór metod analizy danych stanowi przykład dojrzałego warsztatu badawczego zjawisk dotyczących rynkowych zachowań konsumentów przy uwzglednieniu megatrendu, jakim jest globalizacja.

Z recenzji wydawniczej dr hab. Anny Dąbrowskiej, prof. SGH


WSTĘP

ROZDZIAŁ I. Globalizacja a konsumpcja
1.1. Cywilizacja zachodnia jako czynnik sprawczy globalizacji
1.2. Geneza globalizacji
1.3. Globalizacja - pojęcie i wymiary
1.4. Globalizacja społeczna a globalizacja konsumpcji

ROZDZIAŁ II. Istota i uwarunkowania rynkowych zachowań konsumentów
2.1. Rynkowe zachowania konsumentów - geneza i ewolucja pojęcia
2.2. Determinanty rynkowych zachowań konsumentów
2.3. Modele zachowań konsumentów na rynku
2.4. Rynkowe zachowania konsumentów w dobie globalizacji konsumpcji

ROZDZIAŁ III. Stopień globalizacji w Polsce na tle krajów Unii Europejskiej, USA i Kanady
3.1. Miejsce Polski w rankingach globalizacji
3.2. Stopień globalizacji społecznej w Polsce na tle krajów Unii Europejskiej, USA i Kanady
3.3. Stopień globalizacji konsumpcji w Polsce

ROZDZIAŁ IV. Zachowania polskich konsumentów na rynku w obliczu globalizacji konsumpcji - wyniki badań empirycznych
4.1. Metodologia badań
4.2. Charakterystyka próby badawczej
4.3. Wyniki badań empirycznych
4.3.1. Struktura wydatków polskich gospodarstw domowych jako aspekt ilościowy rynkowych zachowań konsumentów w dobie globalizacji konsumpcji
4.3.2. Wybrane zwyczaje rynkowe polskich konsumentów jako aspekt jakościowy rynkowych zachowań konsumentów w dobie globalizacji konsumpcji
4.3.3. Polacy wobec zjawiska globalizacji konsumpcji - znajomość pojęcia, postawy, opinie

ROZDZIAŁ V. Statystyczna analiza rynkowych zachowań polskich konsumentów w dobie globalizacji konsumpcji
5.1. Badanie zależności między postawami Polaków wobec globalizacji konsumpcji i dochodami a wybranymi opiniami i rynkowymi zachowaniami - podstawy metodologiczne
5.2. Znajomość pojęcia "globalizacja konsumpcji" wśród Polaków a zachowania rynkowe i opinie polskich konsumentów
5.3. Dochody Polaków a wybrane opinie i zachowania rynkowe w dobie globalizacji konsumpcji
5.4. Postawy Polaków wobec globalizacji konsumpcji a wybrane opinie i zachowania rynkowe

ROZDZIAŁ VI. Indeks postaw wobec globalizacji konsumpcji i model rynkowych zachowań polskich konsumentów w dobie globalizacji konsumpcji
6.1. Czynniki warunkujące przyjęcie określonej postawy wobec globalizacji konsumpcji - statystyczna analiza istotności
6.2. Indeks postaw polskich konsumentów wobec globalizacji konsumpcji
6.3. Model rynkowych zachowań polskich konsumentów w dobie globalizacji konsumpcji

ZAKOŃCZENIE

ANEKS 1
ANEKS 2
ANEKS 3

SPIS TABEL, RYSUNKÓW, WYKRESÓW

BIBLIOGRAFIA

SUMMARY


446 stron, Format: 15.5x22.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022