ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING TERYTORIALNY JAK PODEJŚĆ DO ROZWOJU


DUCZKOWSKA-PIASECKA M. / Z KORZYŚCIĄ DLA WSZYSTKICH

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 52.50 Twoja cena  49,88 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing terytorialny

Jak podejść do rozwoju z korzyścią dla wszystkich


W prezentowanej publikacji odpowiadam na pytanie: jak - wykorzystując mechanizm rynkowy- władza publiczna może odpowiedzieć na potrzeby różnych grup obywateli z korzyścią dla nich, z korzyścią dla bogacenia się całego terytorium i umacniania jego tożsamości w globalizującym się świecie.

Autorka


Wprowadzenie

Rozdział 1. Wokół nowych paradygmatów rozwoju terytorialnego

1.1. Przestrzeń a dobra i usługi publiczne
1.2. Podatność przestrzeni na rozwój
1.3. Konflikty rozwoju terytorialnego

Rozdział 2. Marketing terytorialny - zakres pojęcia

2.1. Przesłanki marketingu terytorialnego
2.2. Definicja i istota marketingu terytorialnego
2.3. Strategiczny i operacyjny wymiar marketingu terytorialnego
2.4. Zadania dla marketingu terytorialnego
2.5. Konkurencyjność i atrakcyjność terytoriów

Rozdział 3. Marketingowa orientacja w zarządzaniu rozwojem terytorium

3.1. Ewolucja podejścia do zarządzania terytorium
3.2. Strategiczne podejście marketingowe do rozwoju terytorium
3.3. Strategiczne planowanie marketingowe
3.4. Proces marketingowy w zarządzaniu rozwojem terytorium

Rozdział 4. Aktorzy/klienci rozwoju terytorialnego

4.1. Aktorzy rozwoju terytorialnego
4.2. Klienci rozwoju terytorialnego
4.3. Wartość dla klienta a koncepcja łańcucha wartości publicznej

Rozdział 5. Instrumenty marketingu terytorialnego

5.1. Produkt w marketingu terytorialnym
5.2. Tożsamość i marka terytorium
5.3. Cena i dystrybucja jako instrumenty marketingu terytorialnego
5.4. Komunikacja w marketingu terytorialnym

Rozdział 6. Europejski kontekst marketingu terytorialnego - polityka regionalna i polityka spójności UE a rozwój terytorialny

6.1. Mechanizm regionalnej polityki strukturalnej i polityki spójności - europejska szansa na rozwój
6.2. Rozwój zrównoważony - europejski kontekst zarządzania przestrzenią
6.3. Produkty terytorialne - europejska szansa na rozwój

Zakończenie

Bibliografia


241 stron, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022