ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ODNIEŚ SUKCES W SPRZEDAŻY I TELEMARKETINGU PODRĘCZNIK LIDERA


CHMIELEWSKI W.

wydawnictwo: KREATOR , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 32.80 Twoja cena  31,16 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu

Podręcznik lidera


Pragniesz spróbować swoich sił w telemarketingu?

Pracujesz jako sprzedawca w sklepie, ale nie satysfakcjonują Cię dotychczasowe osiągnięcia?

A może jesteś przedstawicielem handlowym i chciałbyś zwiększyć swoje kompetencje, a co za tym idzie, zarobki?

We wszystkich powyższych kwestiach pomoże Ci ta książka.

Jej autor to niekwestionowany autorytet z dziedziny doradztwa biznesowego. Jego warsztaty i indywidualne konsultacje odmieniły życie tysięcy osób. Teraz dzieli się swoją szeroką wiedzą na temat technik sprzedaży. „Zaklinacz firm”, jak o nim mówią zachwyceni klienci, podaje również szereg metod perswazji, które zapewniły także jemu życiowy i finansowy sukces.

W swojej publikacji wyjaśnia, jak świadomie budować rozmowę handlową z klientem. Podaje również gotowe scenariusze rozmów telefonicznych i bezpośrednich dzięki czemu niewiele rzeczy będzie mogło Cię zaskoczyć. Korzystając z jego doświadczenia dowiesz się, jak poradzić sobie z „trudnym” klientem i w jaki sposób jego obiekcje możesz przekuć w swoje atuty.

Dzięki zawartym w książce poradom uświadomisz sobie, które z Twoich cech mogą być przydatne w pracy handlowca, a które mogą Ci ją utrudniać. Ta wiedza już na starcie pozwoli Ci oszacować, czy jest to ścieżka kariery, którą chciałbyś dalej podążyć. Niezależnie, jaką decyzję podejmiesz, porady Autora pozwolą znacząco zwiększyć Twoje umiejętności interpersonalne, które okażą się równie przydatne w pracy, jak i życiu prywatnym.
Czas odnieść sukces!


Rozgrzewka

Wstęp

I. Podstawy psychologii telemarketingu
1. Kto kupuje przez telefon ,
2. Dlaczego klient kupuje od ciebie
3. Jak mówić, aby zainteresować klienta
4. Co mówić, aby zawrzeć pozytywną transakcję
5. Jak zarazić klienta pozytywnymi emocjami
6. Jak kreować postawę pewności i rzetelności
7. Ile czasu masz na rozmowę telefoniczną z klientem
8. Jak przygotować się do rozmowy
9. Kto jest po drugiej stronie słuchawki - typologia klienta

II. Budowa, proces i cel rozmowy telefonicznej
1. Schemat rozmowy
- Rozmowa przychodząca
- Rozmowa wychodząca
2. Części składowe rozmowy telefonicznej
- Powitanie
- Budowanie zaufania
- Rozpoznawanie potrzeb
- Prezentacja produktu
- Rozbijanie obiekcji
- Zamykanie sprzedaży
3. Cele rozmowy telefonicznej
- Rozmowa w celu umówienia spotkania
- Rozmowa w celu uzyskania zgody na bezpłatną próbkę towaru, usługi
- Rozmowa w celu dokonania sprzedaży
- Rozmowa w celu serwisu po sprzedaży

III. Scenariusze rozmów telefonicznych
1. Rozmowa z klientem dominującym
2. Rozmowa z klientem przyjacielskim
3. Rozmowa z klientem analitycznym
4. Rozmowa z klientem gwiazdorem

IV. Zastrzeżenia i opór klienta -jak obiekcje zamienił w sprzedaż
1. Kwestia finansowa
- Nie mam pieniędzy
- Budżet na cel... został rozdysponowany
- Jest teraz kryzys
- To jest za drogie, za wysoka cena
- To jest za tanie, żeby było dobre
2. Kwestia czasu
- Nic mam czasu
- Proszę zadzwonić za pół roku
- Proszę zadzwonić w innym terminie
- Nie zawracajcie mi głowy
- Nie mam czasu odbierać telefonów, proszę wysłać ofertę mailem
3. Kwestia potrzeb w obiekcjach
- Nie jestem zainteresowany
- Nie jest mi to potrzebne
- Nie będę tego używał
- Już mam tę usługę, produkt
4. Kwestia dccyzyjności
- Ja nie decyduję
- Muszę podjąć decyzję razem ze wspólnikiem
- Jeszcze się zastanowię
- Nie wiem co mam zrobić
- Nie ma osoby decyzyjnej

V. Lodołamacze
1. Prowokacje
2. Słowa - wytrychy
3. Technika na przyjaciela
4. Technika Colombo
5. Technika zdartej płyty
6. Technika darmowej przysługi
7. Technika zaangażowania i konsekwencji

VI. Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w pracy telemarketera
1. Brak motywacji do pracy - jak to zmienić
2. Fazy aktywności w telemarketingu - dlaczego wyniki sprzedaży wahają się tak znacznie. Jak utrzymać sprzedaż na równym poziomie
3. Chaos w telefonowaniu - kiedy i w jakich godzinach dzwonić do klientów
4. Żywotność dobrych scenariuszy - kiedy zmienić scenariusz rozmowy

VII. Jak telemarketing wpływa na telemarketera


172 strony, Format: 14.5x20.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022