|
METODY ORGANIZATORSKIE W DOSKONALENIU SYSTEMU ZARZĄDZANIA
CZEKAJ J. wydawnictwo: WNT , rok wydania 2013, wydanie I cena netto: 41.80 Twoja cena 39,71 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Metody organizatorskie w doskonaleniu systemu zarządzania
Książka prezentuje klasyczne i współczesne metody organizatorskie doskonalenia
systemu zarządzania organizacją,
zwracając uwagę na:
- istotę systemu zarządzania oraz płaszczyzny i strategie jego doskonalenia
- zasady, podejścia i metody racjonalizacji struktur organizacyjnych, w tym koncepcję
lean administration i wybrane metody etatyzacji w podsystemie zarządzania
- instrumentarium wartościowania i taryfikacji pracy w podsystemie zarządzania
- koncepcję performance management i modele premiowania współzależnego
Wstęp
Rozdział 1. System zarządzania jako przedmiot organizowania
1.1. Pojęcie i składniki systemu zarządzania
1.2. Istota i płaszczyzny doskonalenia systemu zarządzania
1.3. Ewolucja podejść i metod zarządzania organizacją
1.4. Strategie organizatorskie doskonalenia systemu zarządzania
Rozdział 2. Metody doskonalenia struktury organizacyjnej
2.1. Istota, funkcje i zasady kształtowania struktury organizacyjnej
2.2. Podejścia badawcze w doskonaleniu struktury organizacyjnej
2.3. Lean administration i metody etatyzacji w podsystemie zarządzania
2.4. Projektowanie zmian w strukturze organizacyjnej wybranych przedsiębiorstw
2.4.1. Projektowanie zmian w strukturze organizacyjnej Centrum Zarządzania Grupy
Kapitałowej
2.4.2. Racjonalizacja struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa przemysłu wydobywczego
2.4.3. Projektowanie struktury procesowej przedsiębiorstwa przetwórstwa mięsnego
Rozdział 3. Strategie i wybrane metody doskonalenia zarządzania informacją
3.1. Pojęcie, funkcje i niesprawności zarządzania informacją w organizacji
3.2. Istota i strategie doskonalenia systemu informacyjnego
3.3. Instrumenty konkurencyjności funkcji informacyjnej
3.3.1. Metodyka zarządzania strategicznego informacją
3.3.2. Metoda analizy informacyjnych czynników przewagi konkurencyjnej
3.3.3. Instrumenty systemu wczesnego ostrzegania
3.3.4. Wybrane aspekty bezpieczeństwa informacji
3.4. Metodyka badania potrzeb informacyjnych kierownictwa
3.5. Podejście procesowe do racjonalizacji procesów informacyjnych
3.6. Analiza wartości procesów informacyjnych
3.6.1. Klasyczna i współczesna analiza wartości procesów informacyjnych
3.6.2. Metoda analizy strumienia wartości procesów informacyjnych
3.6.3. Metoda QIFD - rozwinięcia funkcji jakości informacji
3.7. Technologie informatyczne w zarządzaniu informacją i wiedzą
Rozdział 4. Metody wartościowania i taryfikacji pracy w podsystemie zarządzania
4.1. Istota i ewolucja metod wartościowania pracy
4.2. Metodyka projektowania zakładowych metod wartościowania pracy
4.3. Metoda wartościowania pracy stanowisk kierowniczych
4.4. Metoda wartościowania profili kompetencyjnych stanowisk organizacyjnych
4.5. Technika projektowania zakładowych siatek i tabel płac
Rozdział 5. Modele premiowania z perspektywy performance management
5.1. Istota i ewolucja performance management
5.2. Model metody premiowania współzależnego
5.3. System premiowania w działalności konsultingowej
Zakończenie
Bibliografia
Indeks
296 stron, Format: 16.5x24.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|