|
TERAPIA POZNAWCZO-BEHAWIORALNA ZABURZEŃ LĘKOWYCH U MŁODZIEŻY
KENDALL PH. CHOUDHURY M. HUDSON J. WEBB A. / PODR. TERAPEUTY wydawnictwo: GWP , rok wydania 2013, wydanie I cena netto: 38.40 Twoja cena 36,48 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń lękowych u młodzieży
Podręcznik terapeuty. Program „Lęk”
Pierwsze polskie wydanie jednego z najskuteczniejszych programów terapii
zaburzeń lękowych u nastolatków.
Podręcznik zawiera opis programu poznawczo-behawioralnej terapii zaburzeń lękowych u
nastolatków w wieku 14–17 lat.
Autorzy krok po kroku omawiają składających się nań 16 sesji terapeutycznych: ich
cele, kolejne etapy i stosowane strategie. Poszczególne sesje poświęcone są takim
zagadnieniom, jak: rozpoznawanie objawów lęku, myślenie osoby odczuwającej lęk i jego
skutki, plan radzenia sobie czy wykorzystanie nabytych umiejętności w sytuacjach
budzących lęk.
Philip C. Kendall – profesor psychologii oraz kierownik Kliniki Zaburzeń
Lękowych Dzieci i Młodzieży Temple University. Autor ponad 400 publikacji naukowych, w
tym podręczników dla psychoterapeutów. Jego zainteresowania obejmują terapię
poznawczo-behawioralną, psychoterapię dzieci, poznawcze czynniki psychopatologii,
impulsywność, a także zaburzenia lękowe. Wraz ze współpracownikami stworzył
kilkanaście programów terapeutycznych uznawanych za wiodące i najskuteczniejsze w
terapii poznawczo-behawioralnej zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży, wielokrotnie
nagradzanych i publikowanych w wielu krajach. Jest znany ze swojej zawodowej
wrażliwości, oddania, profesjonalizmu oraz kreatywnego i złożonego podejścia do
klienta.
Muniya Choudhury (Khanna) – uzyskawszy tytuł doktora na Temple University,
zajęła się tworzeniem i ulepszaniem nowoczesnych programów komputerowych
wykorzystywanych w poznawczo-behawioralnej terapii zaburzeń lękowych młodych pacjentów
i ich rodzin.
Jennifer Hudson – wykładowca Macquarie University w Sydney. Specjalizuje się w
leczeniu zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży. Bada pochodzenie i przyczyny tych
zaburzeń oraz ich wpływ na relację rodziców z zaburzonymi dziećmi. Pracuje nad
udoskonaleniem terapii zaburzeń lękowych u dzieci i oparciem jej na dowodach
empirycznych oraz nad nowymi programami terapeutycznymi, z których pacjenci będą mogli
korzystać rodzinnie.
Alicia Webb (Scott) – doktor, absolwentka Temple University. Prowadzi praktykę
prywatną w Nowym Jorku.
96 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|