ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

JAK NAPISAĆ I WYDAĆ KSIĄŻKĘ


TALLAR G.G. / NARZĘDZIE PUBLIC RELATIONS DLA KAŻDEGO

wydawnictwo: POLIGRAF , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 27.60 Twoja cena  26,22 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jak napisać i wydać książkę

Najskuteczniejsze narzędzie Public Relations dla każdego


Napisz książkę i zostań uznanym autorytetem!

To jest pierwsza książka, która krok po kroku pokazuje, jak umiejętnie można promować się na rynku i w ten sposób zdobyć szybko przewagę nad konkurencją.

Z poradnika dowiemy się:

• Dlaczego rynek wymusza umiejętność pisania?
• Jak pisać efektywnie, o czym, dla kogo i gdzie szukać inspiracji?
• Jak napisać i wydać dobrą książkę?
• Jaka jest siła w Public Relations?
• Jak stać się uznanym ekspertem?
• Jak przyśpieszyć i zwiększyć szansę na sukces?

Wraz z wydaniem własnej książki How to Start a Small Business in Canada moja liczba klientów pokaźnie wzrosła. Wiele cennych i efektywnych wskazówek w czasie procesu powstawania książki zawdzięczam mojemu coachowi, Pani Tallar.

Tariq Nadeem

Chciałbym mieć tę wiedzę i takie wskazówki kilkanaście lat temu, kiedy stawiałem pierwsze kroki jako autor i tak długo tylko marzyłem o tym, by wydać moją książkę.

Mariusz Bober

Książkę pani Tallar Jak napisać i wydać książkę przeczytałam z ogromnym zainteresowaniem. Autorka wykazuje znakomitą znajomość tematu. Cenne informacje są przekazane w zwięzły, logiczny i obrazowy sposób. Entuzjazm i pozytywna energia autorki są taką inspiracją, iż czytając ten poradnik odczułam rosnące przeświadczenie, że ja też może jestem w stanie coś napisać i zaistnieć na rynku. Lektura jest pożyteczna dla każdego.

Maria Kasina


Grażyna Grace Tallar – autorka wielu książek i artykułów publikowanych na kilku kontynentach, Managing Editor Storyalis III – Antologii pisarzy ontaryjskich, redaktor merytoryczny, szef kontentu, dziennikarka. Konsultant biznesowy, projektantka nowoczesnego systemu zatrudniania 3D Recruiting oraz międzynarodowy ekspert i coach w dziedzinie inteligencji emocjonalnej, Self-PR oraz wystąpień publicznych. Jej podręczniki są wykorzystywane jako materiały w Humber College Canada. Absolwentka UW oraz montrealskiego uniwersytetu McGill.


112 stron, Format: 14.5x20.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022