ksiazki24h.pl
wprowad¼ w³asne kryteria wyszukiwania ksi±¿ek: (jak szukaæ?)
Twój koszyk:   0 z³   zamówienie wysy³kowe >>>
Strona g³ówna > opis ksi±¿ki

SERCE INTELIGENCJA ODWAGA I SZCZʦCIE CO JEST POTRZEBNE KA¯DEMU PRZED.


TJAN A. HARRINGTON R. YAN HSIEH TS.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 65.80 Twoja cena  62,51 z³ + 5% vat - dodaj do koszyka

Serce, inteligencja, odwaga i szczê¶cie

Co jest potrzebne ka¿demu przedsiêbiorcy i co jest niezbêdne do utworzenia wspania³ej firmy


JAKI JEST TWÓJ PROFIL PRZEDSIÊBIORCY?

Czy dysponujesz cechami niezbêdnymi do zbudowania wspania³ej firmy?

Trzej znani przedsiêbiorcy i liderzy – obecnie inwestorzy kapita³owi i doradcy kadry kierowniczej – dziel± siê w tej ksi±¿ce swoimi do¶wiadczeniami i wnioskami z wieloletniej obserwacji ró¿nych przedsiêbiorców. Okazuje siê, i¿ osoby, które z sukcesem osi±gaj± swoje cele maj± ze sob± wiele wspólnego. Powszechne cechy? Serce, inteligencja, odwaga i szczê¶cie.

Po przeprowadzeniu wywiadów i przeanalizowaniu setek przedsiêbiorców z ca³ego ¶wiata, autorzy doszli do wniosku, i¿ wszyscy – od m³odych za³o¿ycieli swoich firm po do¶wiadczonych prezesów – ³±cz± w sobie w jakim¶ stopniu wszystkie te cztery atrybuty. W ka¿dym z nas który¶ z tych elementów przewa¿a – jeden zawsze jest dominuj±cy i ma najwiêkszy wp³yw na podejmowane przez nas decyzje. Zrozumienie, który jest to element pozwoli ci zyskaæ wiêksz± samo¶wiadomo¶æ i zwiêkszy szanse na sukces w próbie otworzenia i rozwoju w³asnej firmy.

A wiêc, czy kierujesz siê przede wszystkim:

- sercem, tak jak uznana mistrzyni kuchni Alice Waters lub Howard Schultz, prezes sieci Starbucks?
- inteligencj±, tak jak Jeff Bezos z Amazon lub legendarny inwestor Warren Buffett?
- odwag±, tak jak Nelson Mandela lub twórca VirginGroup, Richard Branson?
- a mo¿e najistotniejsze w twoim przypadku jest szczê¶cie, które sprzyja³o takim ludziom, jak Tony Hsieh, prezesowi firmy Zappos (oraz zaskakuj±co wielu innym przedsiêbiorcom odnosz±cym sukcesy)?

Niniejsza ksi±¿ka zawiera tak¿e pierwszy test atrybutów przedsiêbiorczo¶ci, EntrepreneurialAptitude Test (E.A.T.), który pozwoli ci zbadaæ swój profil.
Chocia¿ nie ma jednego s³usznego przepisu na osi±gniêcie sukcesu w biznesie, ta ksi±¿ka pomo¿e zrozumieæ, które cechy nale¿y „podkrêciæ”, a które nieco „wygasiæ”, aby móc w pe³ni wykorzystaæ swój potencja³. Dowiesz siê tak¿e, które cechy s± najbardziej i najmniej przydatne (a czasem nawet szkodliwe) na ró¿nych etapach rozwoju firmy. Nauczysz siê nie tylko tego, w jaki sposób szybciej zbudowaæ lepsz± firmê, ale te¿ jak przenie¶æ swój naturalny styl przywódczy na wy¿szy poziom.


Nasz cel oraz krótki przewodnik po tej ksi±¿ce

1. Cechy i rodzaje wielkich biznesmenów
2. SERCE: Zwyciê¿aj sercem
3. INTELIGENCJA: bo IQ to dopiero pocz±tek
4. ODWAGA: Jak stworzyæ, utrzymaæ i rozwin±æ firmê
5. Rola SZCZʦCIA w budowaniu firmy
6. Biznesowe archetypy i obrazoburcy
7. Podsumowanie
8. Pytania pomagaj±ce wskazaæ Prawdziw± Pó³noc
9. Manifesty m±dro¶ci
10. E.A.T.: ankieta samooceny

Zakoñczenie
Podziêkowania
O autorach


244 strony, Format: 15.8x23.3cm, oprawa twarda z obwolut±

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytu³ polskojêzyczny lub anglojêzyczny jest aktualnie na pó³ce ksiêgarni.

 
Wszelkie prawa zastrze¿one PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022