|
PUBLIC RELATIONS WYDANIE ROZSZERZONE
CENKER E. M. wydawnictwo: WSB POZNAŃ , rok wydania 2013, wydanie I cena netto: 52.30 Twoja cena 49,69 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Public relations
Wydanie rozszerzone
Znajomość zasad i metod tworzenia wizerunku przedsiębiorstwa to niezbędny element
w świadomej walce o zachowanie konkurencyjności i zdobycie stabilnej pozycji na rynku. W
dzisiejszych realiach nie wystarczy już przyciągnąć klientów szerokim asortymentem
towarów czy doskonałą jakością. Często zawodzą też tradycyjne instrumenty
marketingowe, ponieważ wymagania rynku są coraz większe. Dlatego żadna organizacja –
od najmniejszej po międzynarodowe koncerny – nie może lekceważyć znaczenia dobrego
wizerunku.
Książka jest podręcznikiem akademickim, przeznaczonym również dla wszystkich, którzy
zamierzają aktywnie uczestniczyć w życiu gospodarczym. Przedstawia najważniejsze
aspekty działań public relations, tzn. kształtowanie relacji z grupami otoczenia
wewnętrznego i zewnętrznego za pomocą różnych instrumentów: od właściwych
publikacji, przez sponsoring i działania lobbystyczne, po działalność wystawienniczą.
Nie bez znaczenia jest odpowiednie zastosowanie środków językowych i zachowanie
właściwych relacji z mass mediami, a także dbałość o tożsamość firmową. Ze
względu na coraz większe znaczenie kształtowania wizerunku kraju jedna z części
książki jest poświęcona tej tematyce.
255 stron, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|