ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE NA DOSTAWY USŁUG


WIKTOROWSKI A.

wydawnictwo: PRESSCOM , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 149.90 Twoja cena  142,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zamówienia publiczne na dostawy i usługi


W Polsce zamawiający najczęściej przeprowadzają postępowania na wykonanie określonej usługi lub dostawy w celu zapewnienia bieżącej działalności jednostki albo realizacji zleconych jej zadań. Praktyczna publikacja pomoże uniknąć błędów podczas kontraktowania zamówienia zarówno zamawiającemu, jak i wykonawcy.

Autor przeprowadza Czytelnika przez poszczególne etapy procesu przygotowania i realizacji zamówienia. W przystępny sposób wyjaśnia, jak prawidłowo oszacować wartość oferty, skonstruować opis przedmiotu zamówienia i określić warunki udziału w postępowaniu. Radzi, o czym należy pamiętać przy ustalaniu kryteriów oceny zgłoszeń i jak wybrać najkorzystniejszą ofertę.

W publikacji uwzględniono również kwestie dotyczące wykluczenia wykonawców, zawierania umów na dostawy i usługi oraz środków prawnych stosowanych w przypadku naruszenia pzp. Czytelnik dowie się ponadto, w jakich sytuacjach zamawiający ma obowiązek odrzucić ofertę i kiedy może zatrzymać wpłacone wadium.

Atutem książki są liczne przykłady i praktyczne wskazówki na temat najczęściej prowadzonych postępowań na dostawy i usługi, m.in. zamówień na: promocję projektu, tłumaczenia, obsługę bankową czy dostawę paliw.


Wykaz skrótów

Wstęp

Rozdział 1
Pojęcie dostawy i usługi w rozumieniu pzp i kc

Rozdział 2
Usługi priorytetowe i niepriorytetowe

Rozdział 3
Jak wystrzec się błędów w opisie przedmiotu zamówienia na dostawy i usługi
3.1. Zasady sporządzania opisu przedmiotu zamówienia
3.1.1. Zasada jednoznaczności i zrozumiałości opisu przedmiotu zamówienia
3.1.2. Zasada dokładnego opisu przedmiotu zamówienia (tzw. zasada wyczerpującego opisu)
3.1.3. Zasada uwzględniania wszelkich wymagań i okoliczności (zasada minimalizacji ryzyka wykonawcy)
3.1.4. Zasada zachowania neutralności opisu
3.2. Problem równoważności w tworzeniu opisu przedmiotu zamówienia.
3.3. Specyfikacje techniczne w opisie przedmiotu zamówienia
3.4. Aspekty środowiskowe w opisie przedmiotu zamówienia
3.4.1. Ekologiczne standardy techniczne w opisie przedmiotu zamówienia
3.4.2. Istota ekoetykiet
3.4.3. Kategorie ekoetykiet

Rozdział 4
Dialog techniczny

Rozdział 5
Zamówienia mieszane

Rozdział 6
Problematyka szacowania wartości zamówienia
6.1. Terminy i zasady ogólne
6.2. Dzielenie zamówień na części
6.3. Zamówienia współfinansowane ze środków unijnych
6.4. Zamówienia na dostawy i usługi powtarzające się okresowo

Rozdział 7
Dostawy i usługi powtarzające się okresowo

Rozdział 8
Wybór trybu dla realizacji zamówienia publicznego na dostawy i usługi
8.1. Tryby podstawowe
8.1.1. Przetarg nieograniczony
8.1.2. Przetarg ograniczony
8.2. Tryby stosowane tylko w przypadkach określonych w ustawie
8.2.1. Licytacja elektroniczna
8.2.2. Dialog konkurencyjny
8.2.3. Negocjacje z ogłoszeniem
8.2.4. Konkurs
8.2.5. Negocjacje bez ogłoszenia
8.2.6. Zapytanie o cenę

Rozdział 9
Zamówienia dodatkowe i uzupełniające oraz prawo opcji
9.1. Zamówienia uzupełniające na usługi
9.2. Zamówienia uzupełniające na dostawy
9.3. Zamówienia dodatkowe
9.4. Prawo opcji

Rozdział 10
Określanie warunków udziału w postępowaniu
10.1. Podstawowe przepisy i zasady dotyczące formułowania warunków udziału w świetle nowelizacji z 2009 r. i 2012 r
10.2. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału
10.3. Dokumenty uzasadniające wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 pzp

Rozdział 11
Kryteria podmiotowe dotyczące badania i kwalifikacji wniosków w przypadku przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego

Rozdział 12
Kryteria oceny ofert i wybór oferty najkorzystniejszej

Rozdział 13
Wykluczenie wykonawcy, odrzucenie ofert a unieważnienie postępowania
13.1. Gdy wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu
13.1.1. Udział w grupie kapitałowej
13.1.2. Składanie wyjaśnień
13.2. Gdy złożona oferta nie spełnia wymagań zamawiającego
13.3. Gdy zamawiający musi unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego

Rozdział 14
Problematyka zatrzymania wadium w trybie art. 46 ust. 4a pzp na tle orzecznictwa

Rozdział 15
Zawieranie umów na dostawy i usługi
15.1. Warunki formalne
15.2. Zabezpieczenie umowy
15.3. Typy umów w sprawie dostaw i usług

Rozdział 16
Środki ochrony prawnej - odwołanie i skarga na zasadach ogólnych
16.1. Informacja o naruszeniu ustawy
16.2. Uprawnienie do wniesienia środków ochrony prawnej
16.3. Odwołanie
16.3.1. Terminy na wniesienie odwołania
16.3.2. Uczestnicy postępowania prowadzonego w wyniku wniesienia odwołania
16.3.3. Zakaz zawarcia umowy do czasu rozstrzygnięcia
16.3.4. Obowiązki i uprawnienia zamawiającego
16.3.5. Rozpoznanie odwołania przez Izbę
16.4. Kary finansowe
16.5. Skarga do sądu

Rozdział 17
Porady praktyczne
17.1. W jaki sposób opisać przedmiot zamówienia na usługi szkoleniowe
17.2. Postępowania, których przedmiotem są szeroko rozumiane usługi w zakresie promocji
17.3. Przykładowe elementy postępowań na dostawy i usługi
17.3.1. Opis przedmiotu zamówienia na promocję projektu
17.3.2. Opis przedmiotu zamówienia na obsługę bankową wraz z przyznaniem kredytu odnawialnego
17.3.3. Opis przedmiotu zamówienia na dostawę paliw i mycie samochodów służbowych
17.3.4. Opis przedmiotu zamówienia na tłumaczenia


288 stron, A5, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022