Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce
Przypadek Platformy Obywatelskiej
„Książka recenzowana stanowi ważny i interesujący dla nauk o polityce temat
badawczy.
Przedmiotem rozważań Autorka uczyniła problematykę poświęconą marketingowi
politycznemu, a szczegółowiej ujmując – marketingowym działaniom w okresach między
kolejnymi elekcjami […]
Należy stwierdzić, że w recenzowanym opracowaniu Autorka potrafiła, co jest trudne
i wymaga już dojrzałości intelektualnej, ukazać złożone uwarunkowania politycznego
manipulowania marketingowego, sformułować frapujące pytania badawcze, a co ważniejsze
– przedstawić własny punkt widzenia złożonego obrazu wykreowanej wizerunkowo
rzeczywistości […] Przedłożona do recenzji przedmiotowa publikacja powinna ujrzeć
»światło dzienne«, i to jak najszybciej, a szczególnie z racji, że tego typu
tematyka należy jeszcze wciąż na polskim rynku wydawniczym do rzadkości. Ten niedosyt
powoduje bezsprzecznie, że książka ta znajdzie wielu Czytelników, i w moim przekonaniu
jest ona wysoce oczekiwaną pozycją. Ma walor nie tylko stricte teoriopoznawczy, ale też
została »umocowana« w ramach polskiej »inżynierii społecznej« (tzw. case study)”.
Z recenzji dr. hab. Roberta Wiszniowskiego
312 stron, Format: 16.0x22.5cm, oprawa miękka