MĄDRE ZAUFANIE
COVEY ST.M.R. MERRILL R. wydawnictwo: REBIS , rok wydania 2013, wydanie I cena netto: 39.90 Twoja cena 37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Mądre zaufanie
Jak w czasach kryzysu zaufania budować dobrobyt oraz wyzwalać energię i radość
„Mądre zaufanie jest niewątpliwie jedną z
najbardziej znaczących i nowatorskich książek naszych czasów”.
Warren Bennis, psycholog, badacz problematyki przywództwa i
biznesu
Autorzy przedstawiają istotną dla biznesu prawdę: zaufanie nie jest jedynie
skutkiem ubocznym zawodowych relacji, czymś, co rodzi się niejako przypadkiem, lecz
wartością – a nawet umiejętnością – dzięki której można prosperować.
W jasny i przystępny sposób dzielą się historiami osób i firm, które odkryły,
że wysoki poziom zaufania w relacjach owocuje nie tylko większymi zyskami i wpływami,
ale także potęguje życiową energię i radość.
Sukces tych ludzi i organizacji w czasach kryzysu zaufania potwierdza, że wartość
ta ma znaczenie. Mądre zaufanie opisuje pięć działań, jakie podejmują ludzie
znakomicie prosperujący mimo trudnych rynkowych warunków, podczas gdy upada tak wiele
firm.
„Zaufanie jest fundamentem biznesu i od dawna kluczową
wartością w naszej firmie. Bez publicznego zaufania do naszej firmy i marki oraz bez
wewnętrznego zaufania między współpracownikami i partnerami nie moglibyśmy prowadzić
interesów. To proste. Jednak ciesząc się zaufaniem i nim obdarzając, mamy
nieograniczone możliwości rozwoju”.
Robert A. McDonald, prezes i dyrektor Procter & Gamble
342 stron, Format: 15.0x23.0cm, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- INNOWACYJNOŚĆ PRZEPIS NA SUKCES MODEL OD A DO F KOTLER PH. TRIAS DE BES F.
- DOCHODZĄC DO TAK ZE SOBĄ JAK OSIĄGNĄĆ POROZUMIENIE WEWNĘTRZNE URY W. - ORAZ Z INNYMI LUDŹMI
- PODRĘCZNIK REFLEKSOTERAPII STÓP MARQUARDT H.
- JEDNYM KLIKNIĘCIEM HISTORIA JEFFA BEZOSA I ROSNĄCEJ POTĘGI AMAZON.COM BRANDT R.L.
- AJURWEDA TAJEMNICE MEDYCYNY HOLISTYCZNEJ CHOPRA DEEPAK
- PROSTOTA SZTUKA ODPUSZCZANIA ROHR R.
- BUDOWANIE ZESPOŁU ZESTAW NARZĘDZI MACKIN D.
- SIŁA UKRYTEJ PERSWAZJI JAK PRZEKONAĆ KAŻDEGO W KAŻDYM MIEJSCU ... HOGAN K.
- SUKCES BEZ WYRZECZEŃ BJERGEGAARD M. MILNE J.
- CHŁOPCY OD GOOGLE'A LARRY PAGE I SERGE BRIN O SOBIE BEAHM G.
- ZDROWIE BEZ RECEPTY CZYLI SKROBIA, KTÓRA LECZY MCDOUGALL J.
- KUCHNIA ROŚLINNA WSZYSTKO Z WARZYW OWOCÓW ZIÓŁ I KWIATÓW
- SPRZEDAŻ I CHARAKTER. PODRĘCZNIK DLA HANDLOWCÓW I MENEDŻERÓW ZESPOŁÓW MAJEWSKA-OPIEŁKA I.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|