ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

12 ZASAD SKUTECZNEJ EDUKACJI CZYLI JAK UCZYĆ ŻEBY NAUCZYĆ


BĄBEL P. WIŚNIAK M.

wydawnictwo: GWP , rok wydania 2014, wydanie I

cena netto: 32.90 Twoja cena  31,26 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

12 zasad skutecznej edukacji

czyli jak uczyć, żeby nauczyć


Poradnik 12 zasad skutecznej edukacji został napisany z myślą o wszystkich nauczycielach i edukatorach, którzy chcą uczyć w taki sposób, aby ich uczniowie rzeczywiście się nauczyli. Opierając się na swojej wiedzy i na doświadczeniu zdobytym podczas prowadzenia licznych warsztatów i szkoleń, autorzy sformułowali dwanaście uniwersalnych zasad skutecznej edukacji, wspólnych dla wszystkich typów, szczebli i form kształcenia.

Książka to praktyczny przewodnik pełen przykładów, wskazówek i technik do zastosowania w codziennej pracy w szkołach i innych placówkach edukacyjnych.

Autorzy w zrozumiały sposób wyjaśniają znaczenie powiązań teorii z praktyką oraz omawiają między innymi takie zagadnienia, jak: grupowanie materiału, procesy koncentracji, wykorzystanie emocji w nauce, potrzeba przerw czy sposoby motywowania uczniów.

Dzięki opisanym w książce metodom i narzędziom nauczyciele:

  • zbudują podczas zajęć atmosferę sprzyjającą nauce,

  • pomogą uczniom zrozumieć, utrwalić i zapamiętać nauczane treści,

  • nauczą się wykorzystywać edukacyjny potencjał nowoczesnych technologii,

  • będą skutecznie nauczać, a ich uczniowie zaczną osiągać lepsze wyniki.


Wprowadzenie, czyli na czym polega skuteczna edukacja

Rozdział 1
Koncentracja, czyli o kierowaniu uwagą uczniów
Rozdział 2
Porcjowanie, czyli grupowanie informacji
Rozdział 3
Powtarzanie, czyli ćwiczenie czyni mistrza
Rozdział 4
Rozumienie, czyli schodzenie na poziom semantyczny
Rozdział 5
Kolejność informacji, czyli o znaczeniu miejsca w szeregu
Rozdział 6
Obraz silniejszy niż słowo, czyli o angażowaniu wyobraźni
Rozdział 7
Odnoszenie do Ja, czyli o łączeniu wiedzy z osobą ucznia
Rozdział 8
Uczenie się przez doświadczenie, czyli przeżyć znaczy wiedzieć
Rozdział 9
Emocje, czyli akumulator pamięci
Rozdział 10
Czas na przerwę, czyli wiedza musi się uleżeć
Rozdział 11
Wskazówki do przypominania, czyli jak zapamiętać, żeby sobie przypomnieć
Rozdział 12
Motywowanie uczniów, czyli o roli wzmacniania

Podsumowanie
Bibliografia


220 stron, Format: 14.5x20.5cm, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- PSYCHOLOGIA STRESU KORZYSTNE I NIEKORZYSTNE SKUTKI STRESU ŻYCIOWEGO
HESZEN I.

- DIAGNOZA BEHAWIORALNA PODRĘCZNIK
BELLACK A.S. HERSEN M. RED.

- WOLNOŚĆ EMOCJONALNA WYZWÓL SIĘ Z WIĘZÓW NEGATYWNYCH EMOCJI
ORLOFF J. - I ODMIEŃ SWOJE ŻYCIE

- PSYCHOLOGIA POZYTYWNA W PRAKTYCE
LINLEY P.A. STEPHEN S.

- PSYCHOLOGIA EMOCJI
ŁOSIAK W.

- WDZIĘCZNOŚĆ NAJTAŃSZY BILET DO SZCZĘŚCIA
LARSSON L.

- PSYCHODRAMA W PSYCHOTERAPII
STANKIEWICZ S.

- NATURA EMOCJI PODSTWOWE ZAGADNIENIA
EKMAN P. DAVIDSON R.J.

- PSYCHOLOGIA SZCZĘŚCIA
ARGYLE M.

- POZYTYWNE INTERWENCJE PSYCHOLOGICZNE DOBROSTAN A ZACHOWANIA INTENCJONALNE
KACZMAREK Ł.

- UZALEŻNIENIA KOMPUTEROWE DIAGNOZA ROZPOWSZECHNIENIE TERAPIA
AUGUSTYNEK A.

- PEŁNIA ŻYCIA NOWE SPOJRZENIE NA KWESTIĘ SZCZĘŚCIA I DOBREGO ŻYCIA
SELIGMAN M.

- ABY BYĆ SOBĄ WPROWADZENIE DO ANALIZY TRANSAKCYJNEJ
ROGOLL R.

- DIAGNOZA PSYCHOLOGICZNA. PROCES NARZĘDZIA STANDARDY.
PALUCHOWSKI W.J.

- ILE SZCZĘŚCIA DAJĄ NAM INNI LUDZIE WIĘZI SPOŁECZNE A DOBROSTAN PSYCHICZNY
GROWIEC K.

- 40 PRAC BADAWCZYCH KTÓRE ZMIENIŁY OBLICZE PSYCHOLOGII
HOCK R.

- DIAGNOZA PSYCHOLOGICZNA DIAGNOZOWANIE JAKO KOMPETENCJA PROFESJONALNA
STEMPLEWSKA-ŻAKOWICZ K.

- 10 ZALET WYBITNYCH PRZYWÓDCÓW PRZYWÓDZTWO A CHARAKTER
GINI A. GREEN R.M.

- DIAGNOZA PSYCHIATRYCZNA PRAKTYCZNY PODRĘCZNIK DLA KLINICYSTÓW
MORRISON J.

- PEDEUTOLOGIA
KWIATKOWSKA H.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022